Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 47 dagen...

  12-4-2015 14:51:52

Dag mede bruidjes

Met nog 47 dagen te gaan, krijg ik af en toe een stress aanvalletje 😊

We zitten mooi op schema dus heb ik eigenlijk niets om me zorgen over te maken 😉 maar ja... is makkelijker gezegd dan gedaan..

Zijn er nog zo'n stresskipjes zoals ik? 😁

Groetjes, Evi



Evi
30-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1213


Gaëlle
30-5-2015
 Meld misbruik12-4-2015 15:28:16

Hey! Wij trouwen ook op 30/05 :) Ik ben ook zo een stresskip hoor. Ik vind dat het nu goed meevalt maar als ik soms denk aan wat er nog moet gebeuren dan kan ik wel eens kleine paniekaanval krijgen. Hehe. wat moeten jullie nog doen? Groetjes en succes!



jenna
30-5-2015
 Meld misbruik12-4-2015 16:32:42

Wij trouwen ook 30/05 en er moet precies nog zoveel gebeuren maar de voorbereidingen staan precies een beetje stil op het moment!

Ach ja komt wel goed zeker :D



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik12-4-2015 22:30:33

Wij trouwen over 117 dagen en zijn ook heel goed op schema. We moeten onze trouwringen nog kopen maar vinden niet echt ons goesting hierin. Ik begin ook al te stressen en gelukkig is er het rustig ventje aan mijn zijde. Ja de grote stap iets waar we zo naar uitkijken komt dichter en dichter bij. Dan zijn we man en vrouw en hopelijk tot de dood ons scheid. Succes evi



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik12-4-2015 22:59:49

hey,


Hier nog 68 dagen en echt stressen doen we niet alleen wordt alles plots zo echt... als je snapt wat ik bedoel. je hebt eerst de verloving , dan praat je een tijdje over hoe je droombruiloft er zou uitzien , het gissen naar hoeveel mensen je zou willen vragen, en dan plots begin je het allemaal effectief te plannen en komen uit kleine hoekjes details geslopen waarvan je niet eens het bestaan wist... constant ben je op je gemak want je hebt alle tijd van de wereld want "ach het is nog een jaar" en op een dag sta je op en besef je dat het niet eens meer drie maanden is en er idd nog zo veel moet gebeuren waarvan je eigenlijk op voorhand al weet dat het moeilijk in te plannen valt. Maar toch , wanneer je alles op een rijtje zet ben je verbaasd wat je al allemaal geregeld hebt en berust je ... het word hoe dan ook de dag van ONS leven ongeacht of ik erges iets vergeten ben !! dus stressen ... neeeeeeee .... alhoewel ;-) ;-)




Sarah
17-4-2015
 Meld misbruik13-4-2015 8:07:53

Ik! Wij trouwen nu vrijdag...het komt nu écht dichtbij. Ook al zijn we er klaar voor, toch heb ik nachtmerries over vanalles (zelfs onmogelijke dingen: dat ik plots geen borsten meer heb en mn kleed afvalt (bustier), de kerk dicht is, verkeerde dag, geen volk,... Belachelijk, ik weet het...)
Overdag zijn er ook soms paniekmomenten, maar dan kan ik nuchter nadenken en wéét ik dat alles goed komt...
Vermoed dat het de normale gang van zaken is en erbij hoort?
Ik ga proberen te genieten van de laatste dagen.

Veel succes met jullie voorbereidingen, en alles komt wel in orde, tis nie nodig dat we stressen (daarmee gaat het eigenlijk ook niet beter he :) )



stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik13-4-2015 11:20:22

NO stress ! alles komt goed, we hebben allemaal genoeg voorbereid en al wat we moeten doen is GGEEENNNIIIEETTTEEEEEn !!!!



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik15-4-2015 9:16:46

@ Sarah, ik wens je een fantastische dag toe !!!!!



Synthia
1-8-2015
 Meld misbruik17-4-2015 12:55:02

Op de valreep! Fijne dag Sarah en alle andere dames...

Hier 1/8 en toch streste hoor...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...