Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaarsenhouders en paraplu's beschikbaar

  11-4-2015 13:20:18

paraplu's large: 2 ivoor en 3 marine blauw

foto's: ga naar mijn profiel en zie vorige berichten.



Britt

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1355


Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik12-4-2015 23:02:16

Hallo Britt, zou je mij een prive mailtje kunnen sturen met de spulletjes die je nog hebt? Waar had jij die fotolijstjes gekocht? Ik hoor het graag! Groetjes Deborah



Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik15-4-2015 19:26:03

Hey Britt, ik zie dat je mij een berichtje hebt gestuurd. Maar ik kan via deze website dus geen bericht openen of verzenden! Ben toch wel nieuwsgierig naar je berichtje. Zou je het via mail kunnen sturen misschien? schonewilledeborah@hotmail.com Sorry voor het ongemak!!! Groetjes Deborah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...