Terug naar overzicht
Hey,Ik heb hier al verschillende dingen gelezen... Wij hebben gekozen voor een fotoboekje met een verhaaltje vooraan en een dankwoordje achteraan. Het fotoboekje is niet vol. We hebben plaats gelaten voor een huwelijksfoto van ons en misschien in de toekomst voor een foto van een kleinkind... Het leek ons wel origineel...Wat ook veel gedaan wordt is een spiegel met tekst en een foto van het bruidskoppel.Groetjes
Hey, ook wij hebben met foto's gewerkt, maar onder een andere vorm. Onze fotograaf is tussen de fotosessie en de receptie weg gegaan om fotodoosjes samen te stellen. Daarin zaten de mooiste foto's van de dag zelf en van de fotosessie die we gedaan hadden voor de uitnodiging.Het voordeel daarvan was dat onze trotse :-) ouders meteen al de volgende dag die foto's aan iedereen konden gaan tonen. Zo bleven ze nog wat in de sfeer hangen.Groetjes,Lieve
Wij geven de avond zelf nog een groot portret van ons aan de ouders cadeau. Dit is iets anders dan bloemen of een bedankwoordje vind ik.groetjes,Klaartje28/7/2007
Hoi, Wij hebben ervoor gekozen om een kleine versie van onze huwelijkskaars te geven. Persoonlijk vond ik dat een heel symbolisch cadeau. Wanneer ze aan ons denken of we zijn bv. zwanger is het wel leuk om "onze" kaars aan te kunnen steken. Ze krijgen uiteraard ook nog foto's van ons, maar we kunnen ze zelf kiezen. Groetjes, Els 16.12.2006