Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket

3-2-2007 19:55:41
Hallo bruidjes,
Ik heb wel wat ideetjes voor mijn bruidsboeket maar ik wil er achteraf geen tonen van geld in steken om het te kunnen bewaren.
Zou een zijde boeketje ook mooi zijn of zie je het echt dat het dan nepbloemetjes zijn?
Persoonlijk zie ik heel graag calla's.Een wit boeketje met groene blaren en dan een paar "zwarte" calla's ertussen vind ik wel mooi.

En jullie?

Wendy

wendy
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 376

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik4-2-2007 16:37:45

Dag Wendy,

Ik wil zelf ook graag iets met callassen, maar ik wil wel zeker een echt boeketje. Ik ga het achteraf wel niet laten invriezen of zo. Gewoon laten drogen en als het niet mooi is, gaat het weg :). Het staat dan toch op foto en video, dus ik vind het niet echt nodig om het nog jaren bij te houden.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...