Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jullie mening over petekind van mijne toekomstige :-)

  9-4-2015 12:49:35
Eeeej medebruidjes.
Wij zijn weer op een volgende 'probleem' gestoten.
Mijn vriend is peter van een 11 jarige, een leuke maar heeeeeeel drukke jongen.
Toen we het over de suite hadden heeft hij hiervan nooit iets gezegd en toen we de misboekjes aan het maken waren, heb ik hem gezegd dat we zeker zijn petekind iets moeten laten voorlezen in de kerk.
Nu (pas;-)) wilt hij dat zijn petekind mee op de bus zit en dus mee naar het gemeentehuis gaat, van het gemeentehuis naar de kerk gaat en daarna iets mee gaat eten met de suite. Toen ik hem duidelijk maakte dat ik dat niet zo zag zitten (vooral omdat hij zo druk is en ik geen zin heb om mij druk te maken die dag + ik wil gewoon met zijn gezin en mijn gezin genieten van een rustig moment) vertelde hij mij dat zijn broer zus zijn petekind eventueel in het oog kan houden. Zijn broer is even druk als zijn petekind dus niet echt een oplossing (eerder een verergering).
Wat denken jullie? Toch mee op de bus laten zitten of ...?
Groetjes
Karen

Karen
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1234


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik9-4-2015 13:01:52

Bij ons zijn er ook een aantal heel drukke kinderen de ganse dag aanwezig. In totaal hebben we dus 5 kinderen de ganse dag bij ons (15 jaar, 13 jaar, 11 jaar, 9 jaar en 8 jaar), waarvan 2 van ons en 3 van mijn broer. Zij zullen dus aanwezig zijn op het gemeentehuis, de lunch, tijdens de ceremonie en ook tijdens het avondfeest. Ik heb maar één broer en ik vind het de normaalste zaak dat zijn kinderen er ook bij zijn. Ik ben trouwens meter van zijn oudste dochter. Ik ben er ook van overtuigd dat mijn broer en schoonzus een oogje in het zeil zullen houden en indien nodig zullen ingrijpen.



evy
20-5-2016
 Meld misbruik9-4-2015 14:37:06

Mijn metekindje en haar zusje worden onze bruidsmeisjes. Het zijn de kindjes van een van mijn goeie vriendinnen. Maar ik vind het ook heel normaal dat mijn metekindje bij onze trouw zal zijn. Omdat ze ook de bruidsmeisjes zijn, gaan ze uiteraard ook mee met de suite en eigenlijk heel de dag met ons mee gaan. Ik moet wel zeggen dat het brave kindjes zijn, niet echt druk. Maar om het wel wat "ingewikkeld" te maken: de mama van mijn metekindje is fotografe en ik wil graag dat zij onze foto's neemt (op avondfeest niet, dan is ze gewoon mee onze eregaste)... Hoe dat praktisch in z'n werk zal gaan moeten we nog een beetje zien, maar de oma gaat wsl meekomen om er toch wat op te letten als wij dat niet kunnen^^



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik9-4-2015 17:30:11

Zowieso zal een kindje die normaal superdruk is nogal overweldigt zijn van wat er die dag allemaal gebeurt dus ik denk dat dit echt goed zal meevallen. Geef de kinderen wel de kans om wat te ravotten wanneer jullie over de middag of op een ander moment van de dag zitten te eten zo kunnen ze de ingehouden energie kwijt... ik ben ook niet zo een kinderfan op onze grote dag maar zal er voor zorgen dat er een bal en nog een hoop speelgoed aanwezig zijn op de momenten dat ze niet braaf "moeten" zijn . Komt wel goed hoor ;-)



Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik14-4-2015 8:12:58

Natuurlijk kun je die meenemen, het is zijn petekind! Ik zie niet in waarom je dat niet zou doen eigenlijk, kinderen zijn sowieso druk :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...