Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen online shop. nl ervaringen? :( :(

  9-4-2015 9:56:19
Ben ik de enige die wat spulletjes gekocht heeft via de webshop trouwen-online-shop.nl?
Ik begin schrik te krijgen dat er iets niet juist is..

Ik heb een bestelling geplaatst op 21/03, een levering in Nederland zou binnen de 1 à 5 werkdagen gebeuren, dus ik vermoed voor België niet veel later..

Intussen nog steeds niets ontvangen, de status van mijn bestelling staat nog steeds in "bestelling wordt verwerkt".

'k Heb natuurlijk al gemaild, dan krijg ik eerst een reactie dat er iets niet voorradig is, en vragen ze het te ruilen voor iets anders (wat ik niet wilde), dan de belofte dat de bestelling gisteren (woensdag) zou toekomen...
Natuurlijk niets ontvangen..

Ik heb zo'n akelig gevoel dat.....
Iemand ervaring met deze webshop?
(bestelling werd betaald natuurlijk hè)..

PS: ik heb er van die wegwerpcamera's en decoratie spullen etc. besteld dus niet onbelangrijk dat dit begint toe te komen...

Joke
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2366


Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik9-4-2015 11:04:23

Hey Joke,

Ik had ook wegwerpcamera's besteld via die site en heb +- 2weken moeten wachten tot ze geleverd waren (ook een mailtje gestuurd en ze zeiden day het nog niet voorradig was en of ik nog even kon wachten).
Alles werd professioneel afgehandeld. Ik zou in uw plaats geen schrik hebben..



Joke
15-5-2015
 Meld misbruik9-4-2015 11:26:27

Dominique,

Dit helpt, dank je!
(Van die wegwerpcamera's vind je ook niet snel ergens hè.. Dus was al aan het denken waar ik al m'n spulletjes ergens anders nog kon vinden etc...;-))



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik9-4-2015 13:02:56

Ik heb een maand moeten wachten omdat ik op twee dingen moest wachten. Bij mij word het nu zaterdag geleverd. Komt goed.



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik9-4-2015 16:28:13

Ik heb hier in het begin ook geen goede ervaringen mee gehad. Ook hetzelfde verhaal. Uiteindelijk is alles in orde gekomen maar blijven mailen en je bestelling goed checken als ze toekomt!!!



Joke
15-5-2015
 Meld misbruik10-4-2015 12:02:44

Bedankt dames !




Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik13-4-2015 14:47:43

Ik kan alleen maar bevestigen wat hierboven werd verteld.

Levertermijnen kloppen niet, maar alles correct en goed gekregen. :-)




Joke
15-5-2015
 Meld misbruik18-4-2015 10:36:45

Ik ben intussen nog altijd aan het wachten, ze hadden me beloofd dat de bestelling vandaag (eindelijk) zou toekomen, maar status bestelling staat nog altijd in "wordt verwerkt" en ze reageren niet meer op m'n mails.. We zijn nu dus een maand verder..
Echt geen leuke ervaring en zal deze webshop dan ook absoluut afraden aan vrienden en familie...



Yoni
1-8-2015
 Meld misbruik30-6-2015 21:53:42

Heb je uiteindelijk alles op tijd ontvangen? Wij zijn ook al een maand aan het wachten op onze bestelling en hebben dus net hetzelfde voor. Er is altijd wel iets niet voorradig waardoor we langer moeten wachten. Bestelling blijft op "wordt verwerkt" staan maar ben het wachten eerlijk gezegd beu. Heb nog eens een mail gestuurd en ben benieuwd wat ik nu weer voor antwoord ga krijgen



Linda
17-7-2015
 Meld misbruik3-7-2015 6:13:30

Ben ook wel benieuwd of je alles nog optijd hebt ontvangen.
Heb hetzelfde probleem en begin ook aardig in de stress te zitten.
Straks maar weer eens bellen. 😔



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik6-7-2015 17:51:43

Hè linda het beste is om er echt achter te zitten. Ik had een tweede bestelling bij hun gedaan en heb gezegd dat ik dit alleen deed dat ik wist als ik het binnen de twee weken ging hebben en dat was ook zo. Ze begrepen mijn bezorgdheid maar de eerste x heb ik toch bijna een maand en 2 weken moeten wachten. En ik ben super content.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...