Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met Slow Motion Booth? Lijkt mij een leuk concept.

  8-4-2015 15:11:42
Hey iedereen,
Ooit gehoord van een Slow Motion Booth?
Veel videomakers die dat doen in België?
Lijkt mij super tof voor op het huwelijk.
slowmotionbooth.be
Wat vinden jullie?


Diana
10-4-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1101


danny

 Meld misbruik8-4-2015 16:11:46

Dit lijkt mij gewoon een variant van de praatpaal waar je videoboodschappen kan achterlaten, alleen dat er hier niets ingesproken wordt. Ik weet niet wat het kost om dit te huren maar ik zie niet zo direct een meerwaarde in het zien van springende mensen met hoedjes, fake snorren en slingers in slowmotion en dit een uur aan een stuk door.



Patrick

 Meld misbruik9-4-2015 18:36:10

bah nee, de reclame spot op zijn eigen duurt al te lang volgens mij, heeft geen meerwaarde aan jullie huwelijk, is zelfs belachelijk...een life gesprek met koppeltjes die je van tafel haalt en wat vraagjes stelt lijkt mij veel leuker, en je steekt er nog wat van op, dit is meer de taak van een videograaf denk ik...
Succes



Diana
10-4-2016


Karine
17-12-2017
 Meld misbruik22-5-2015 16:40:22

Wij hebben de Feestflitser besteld en gaan ook nog misschien de Feestbabbelaar bij bestellen. Lijkt ons allebei leuk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...