Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

photobooth

  6-4-2015 17:41:07
Dag iedereen,
wij zijn nog op zoek naar een betaalbare photobooth. Spijtig genoeg is de photobooth van spaghetti reeds geboekt. Andere suggesties?

Sarah
1-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1379


Cedric

 Meld misbruik6-4-2015 18:55:54

Hallo Sarah,

Wij verhuren ook een photobooth en ik kan gerust zeggen dat wij een zeer interessante prijs hebben vergeleken met de anderen :-)

Wil je meer info?
info@cedricalexandre.com

Grtjs!

Isabelle
http://cedricalexandre.com



Michele
20-6-2015
 Meld misbruik20-4-2015 19:32:25

Feestflitser



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik20-4-2015 21:01:41

Wij hebben de Feestflitser en de Feestbabbelaar gekozen.Zijn 2 weken geleden op trouw van onze vrienden geweest en zij hadden de Feestflitser. Waw echt super mooie kwaliteit van foto's en inderdaad super plezant.Joew wij kijken er al naar uit voor ons trouwfeest.



Klaas

 Meld misbruik3-5-2015 19:20:06

Dag Sarah,

Probeer eens bij de flitspaal of instant fotobox, zij hebben meerdere photobooths.



Joost

 Meld misbruik10-6-2015 16:18:01

Beste mensen, opgelet... er zit terug een 'fakertje' in dit forum die overal valse berichten post. Deze werd eind 2013 om dezelfde reden uit deze groep gegooid. Ik geef het jullie maar mee dat dit niet de meeste eerlijke persoon is. (Het gaat trouwens niet om Cédric).



jos

 Meld misbruik11-4-2016 23:08:11

check ook eens defotodoos.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...