Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NOG STEEDS TE KOOP: Bruidsschoenen Rainbow Club FLORRIE Maat 40

1-4-2015 13:05:04

Beste bruidjes,

Voor wie nog geen bruidsschoenen heeft en interesse heeft in schoenen van een bruidsmerk voor een zacht prijsje ,verkoop ik nog steeds mijn NIET GEDRAGEN bruidsschoenen van Rainbow Club (Elsa Coloured Shoes) model Florrie maat 40.

Aangekocht bij Couture Ann in Aalst voor 179 euro en ik doe ze weg voor 85 euro incl. verzendingskosten en 70 euro bij afhaling in Aalst. Ik ben in bezit van de aankoopfactuur.

(Heb hier via dit forum mijn stola verkocht en ik had via bpost een semi aangetekende zending gedaan en dit heeft mij 11 euro gekost dus schoenen zullen meer verzendingskosten zijn maar ik reken slechts 15 euro)

Reden verkoop: Ik had dus 2paar bruidsschoenen gekocht en het winnende paar is model Penny geworden

Bij interesse kan ik jullie foto's doorsturen van de bruidsschoenen alsook foto van mijn huwelijk met de penny's

Elke
7-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1217

Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik1-4-2015 19:35:25

Foto's mogen naar tessavandamme1986@gmail.com
bedankt.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik1-4-2015 21:15:48

Tessa,

Foto's zijn verstuurd !!!

Groetjes,

Elke

Lindsay
1-8-2015
 Meld misbruik2-4-2015 20:45:02

Ik wil de foto's ook zelf zien, tenminste als de hak niet te hoog is anders kom ik boven mn vriend uit ;-) mn mailadres is lindsay_lambregs@hot mail.com
Mercikes!

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik2-4-2015 21:19:58

Lindsay,

Foto's zijn verstuurd !!!

Groetjes,

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...