Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tatoeage als ring

  31-3-2015 16:35:02
Hoi,

Ik heb altijd al een tatoeage als trouwring gehad. Wat andere mensen daar van denken, vind ik eigenlijk niet belangrijk. Maar zijn er hier dames die er ervaring mee hebben?

Ik vroeg me af wanneer jullie de tatoeages hebben laten zetten? Voor de grote dag, erna of misschien wel de dag zelf? Dat laatste spreekt me het meest aan maar weet niet of dat realistisch is.

Hebben jullie dan tijdens de dienst iets anders gedaan in plaats van ringen bij elkaar omdoen? Ik denk aan een kusje geven op de ringvinger, een lintje ombinden,... Ik zou graag iets in de plaats doen, maar weet niet goed wat....

En tot slot: kunnen jullie tatoeeerders aanraden? Ik ben er zelf niet in thuis. Hebben nog wel een jaar om te beslissen. Liefst omgeving Mechelen.

evy
20-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1718


evy
20-5-2016
 Meld misbruik31-3-2015 16:44:57

"gehad" moet natuurlijk "gewild" zijn :-/ Het gaat trouwens niet om een getatoeeerde ring, maar om een symbooltje dat ons verbind... liefst op de zijkant van onze ringvingers



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik31-3-2015 18:53:00

Hey,
Met een ring heb ik geen ervaring maar wij hebben we alle 2 een tatoeage op onze pols
Met de 1ste letters van onze namen en die van de kinderen
Heb navraag gedaan bij onze tatoeëerder en die vertelde mij'een ring is zo fijn getatoeëerd dat je deze toch wel na enkele jaren moet laten bijwerken,daarom hebben wij gekozen voor een tatoe op onze pols,en gewone trouwringen
Grtjes Sofie



Kristin
12-3-2016
 Meld misbruik31-3-2015 19:48:30

Wij dachten dit ook te doen. Maar we waren langs 3zaken gegaan en die zeiden allemaal hetzelfde: blijft maar 4jaar mooi omdat de huid daar lederachtig is sneller nieuwe huid cellen maakt.
Daarom zijn we er toch vanaf gestapt. Wou dit gewoon even melden.
Je kiest zelf wat je hiermee doet ;-)
Succes



petra
17-7-2015
 Meld misbruik31-3-2015 19:56:59

Wij gaan ook voor een trouw tattoo , de onze doet geen ringen omdat dat snel lelijk wordt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...