Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel de trouwringen presenteren door eigen kindjes

  30-3-2015 22:10:42
Wij willen graag de ringen door onze eigen 2 kindjes aan ons willen laten geven. Wie heeft er een origineel ideetje zodat ze ze niet kwijt doen tussen thuis en het gemeentehuis en ze daar aan ons te geven wanneer het tijd is??

Ymke
10-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1444


Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik30-3-2015 23:22:14

Goede vraag! k zou dat ook graag laten doen door mijn neefje en nichtje van 5, maar heb ook geen idee... Ik volg nog even :)



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik31-3-2015 8:12:41

Wij denken erover om een vilten bloem te bestellen via "de vilten bruid" (online shop met vilten bloemen). Zij hebben dus 'ringbloemen', ik vind ze er wel leuk uitzien...
We denken dan wel dat we aan de ouders vragen om de ringen bij te houden, tot kort voor ze worden afgegeven, zodat ze zeker niet kwijtgeraken. Maar daar zijn we nog niet zeker van, eerst eens proberen ze vast te maken als we zo'n bloem hebben. Als het stevig is geven we ze het misschien ook al zo.



Britt
4-7-2015
 Meld misbruik31-3-2015 10:06:54

Ik heb 2 grote vlinders gekocht waar ik een stokje ga aanmaken om te dragen, voor elk bruidskindje ééntje, waar we de ringen aan gaan bevestigen.

Maar ons thema is dan ook vlinders.




Nadya
17-7-2015
 Meld misbruik31-3-2015 10:31:19

Ik heb in de ava een kistje gekocht (van bij de suikerbonen). Ga daar zo'n ringkussentje inleggen (zo een kussen vanuit een ringdoos met die groefjes in) waar de 2 ringen dan inkunnen.
Dat doosje kan dicht maar ga dat tot aan de ceremonie veiligheidshalve bij iemand anders in bewaring geven.
Wat dat betreft vertrouw ik mijn tweejarig zoontje niet echt :-)



Ymke
10-7-2015
 Meld misbruik31-3-2015 12:31:08

mijn kids zijn dan 7 en bijna 6. die kunnen al best wat. Maar met die vlinders is wel een goed idee. Ik heb nog een zoontje dat we helaas hebben moet afgeven, en wou hem er ook in betrekken, in onze trouwdag



Chantal
17-4-2015
 Meld misbruik31-3-2015 20:06:22

Wij laten de ringen brengen aan een ballon. Deze wordt met een lint aan de pols vastgemaakt. De ringen zitten in een doorzichtig doosje, dat er ook voor zorgt dat moest de ballon van de pols schuiven, hij niet omhoog kan gaan met de ringen eraan.



Nadine
16-5-2015
 Meld misbruik31-3-2015 20:09:47

Mijn zoontje van 1,5 zal een oud vintage boekentasje dragen waar de ring inzit. Mijn dochtertje van 3 draagt een klein bloemenboeketje.



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik1-4-2015 9:10:18

@ymke
Hey, dit begrijp ik volkomen. In mijn bruidsboeket zullen 2 gekleurde bloemen zitten
Aangezien ik bij elke zwangerschap een bos witte bloemen kreeg met 1gekleurde bloem erin.
Wij hebben ons sterretje ook moeten afgeven,daarom zullen wij aan de kerk 1gekleurde ballon oplaten.
De 2 bloemen staan dan voor onze 2jongens en de ballon voor ons sterretje.
De ringen worden gedragen op ringkussen door onze oudste zoon(bijna8)
Onze jongste zoon zal tussen mijn toekomstige en schoonmoeder stappen(zal al blij zijn als dat lukt) hij is dan (2,5) maar zit volop in zijn nee ik doe mijn eigen zin fasešŸ˜
Grtjes Sofie



Annelies
25-4-2015
 Meld misbruik1-4-2015 12:46:16

Voor ons zoontje van 18 maanden heb ik een knuffelbeer gekocht waarop ik een ringkussentje laat vastzetten tussen de pootjes. Zo kan hij met de beer rondlopen en deze naar ons brengen met de ringen.



Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik1-4-2015 17:10:54

Wij hebben twee vilten bloemen besteld (eentje voor elk bruidskindje dus).
We hebben ze besteld via: http://www.be-flowerd.nl/

Super-lieve dame, stuurt je tussentijds een foto (terwijl ze dus nog aan het werk is) om al te checken of de kleuren en zo al volledig naar je zin zijn.
Pakketje was op een dag ter plaatse (vanuit Nederland), ze informeert dan ook meteen of alles goed is toegekomen en naar wens is en ...

Heel veel met haar gemaild ook, ze is echt geïnteresseerd, is wel fijn :).

Wij hebben gekozen voor deze bloem (de trouwring die erin zit is wel niet de onze, voor de duidelijkheid ;))
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a2/93/3f/a293...



Laarke
28-3-2015
 Meld misbruik13-4-2015 19:46:12

Wij zijn op 28/3 getrouwd en hadden 2bruidsmeisjes (9 en 11) en een ringenmannetje van net 2j.

We hadden voor een "Brum"trapauto gezorgd waar het jongetje van 2 inzat en dat werd verder getrokken door de 2meisjes. Achter de trapauto hing een wagentje met een mandje op waar onze ringen inzaten. Wij vonden het echt super.

Een aanrader dus! ;-)




Winnie
5-9-2015
 Meld misbruik24-4-2015 15:20:40

Ons zoontje is 6 jaar en mijne toekomstige is verzot op Ford Mustang. Ik had het idee om zo een miniatuur te bestellen en de ringen met lint daaraan te bevestigen.



Laarke
28-3-2015
 Meld misbruik26-4-2015 12:17:01

Hey Winnie,

dat is wel een leuk idee! wij hadden een gele Mustang als trouwauto en het trapautootje dat wij gebruikten om de ringen naar voor te laten brengen, was ook geel en dus hebben we toffe reacties gekregen. Echt fantastisch! ;-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...