Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Labaere Zottegem en Farah Love

  2-2-2007 20:19:12
Weet er iemand of je ook kan huren bij Labaere ? En de kledij die bij Farah Love hangt. Is dit ook voor een maatje meer ? Iets modern of eerder iets klassieker.

Kan iemand mij helpen ?

Groetjes,
An

An
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 940


mariska
7-4-2006
 Meld misbruik2-2-2007 21:36:16

hoi,

wij gingen vorig jaar bij Labaere en daar kan je idd huren. 't is ook wel de moeite om daar te gaan, veel keuze....

groetjes



Evi

 Meld misbruik2-2-2007 23:11:28

Hallo An,
Wij hebben voor de suite alle kostuums bij Labaere gehuurd dat van mijn ventje niet dat kwam van Deinze. Foto's kan je zien op www.kenny-evi.com
groetjes



daisy
18-8-2007
 Meld misbruik3-2-2007 1:36:58

Wij gaan voor de kostuums ook bij Labaere. Zijn reeds eerder daar geweest voor andere koppels toen we in de suitte moesten lopen en toen ook heel tevreden. Van prijs (ongeveer overal hetzelfde hoor), verzorging, klantvriendelijk!!!
het kostum voor mijn toekomstige hebben we daar ook al gevonden!

veel plezier



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik3-2-2007 11:51:11

Hallo,

wij huren ook bij Labaere de kostuums voor de suite. Mijn vriend zijn kostuum komt ook van daar. Mijn vriend is er heel tevreden over. Ik ben er nog niet binnen geweest, de kostuums liet ik over aan hem.

groetjes,
Isabel
110807



An
26-5-2007
 Meld misbruik3-2-2007 12:38:26

Ook voor vrouwen ? We zijn vooral op zoek naar kledij voor vrouwen. Mijn moeder en ik...

Kan iemand daar een goede referentie voor geven om te gaan huren ?



Krista
7-7-2007
 Meld misbruik3-2-2007 12:51:39

Ik ga met mijn schoonmoeder naar Farah Love om voor haar een suitekleed te huren.
Hebben er mooie kleren.



Siska
10-3-2007
 Meld misbruik4-2-2007 11:58:00

Mijn bruidsmeisejs en mijn zus zijn bij Farah Love iets gaan huren. Mijn zus heeft een maatje meer en heeft iets gevonden dat haar zeer goed flatteert!
Je hebt er alle soorten kleuren en stijlen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...