Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachtmerrie trouw

  28-3-2015 10:48:00
Ooh mijn God wat heb ik verschrikkelijk gedroomd. Ik droomde dat ik vandaag al ging trouwen en ik had geen tweede proef make up gedaan en ook geen proef voor mijn kapsel. Ik werd wakker en realiseerde me dat ik nog 132 dagen de tijd heb dat ik dan pas ga trouwen. Ooh nee het zullen de zenuwen zijn zeker. Je bent toch met vanalles bezig in dat kopje en je wil dat alles goed verloopt en dat iedereen het goed heeft op jouw feest. En dan zie ik die dag al voor me en dan komen spontaan die tranen van geluk. Gelukkig heb ik een goed ventje die achter elke beslissing staat en mij niet alles alleen laat doen.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 681


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik28-3-2015 11:04:26

😄😄😄 ik heb nog 503 dagen te gaan voor ons huwelijk en jawel, zelfs ik heb al gedroomd van het huwelijk, gelukkig nog geen nachtmerries maar misschien komen die nog wel als de datum echt nadert.



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik28-3-2015 11:36:25

heb ook al nachtmerries gehad.Ik denk dat dit normaal is hoor. Je wilt dan ook een spetterende dag beleven en alles moet juist gaan hé. Mijn droom was dat ik niet mijn kleed had,geen kapster,geen make up,zelf geen ringen. Iedereen liep erbij als clochards. Komt wel allemaal goed meid,dat zal je wel zien.
Dikke knuffel.



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik28-3-2015 11:37:57

ik ken de nachtmerries! Toen we alles aan het regelen waren heb ik nachtmerries gehad over de jurk, de locatie, de gasten,... noem maar op! we hebben nog 1,5 maand te gaan, en eigenlijk is alles nu in orde. Gelukkig zijn daarmee de nachtmerries ook verdwenen :) Volgens mij komt dat gewoon omdat je zo intensief bezig bent met de voorbereidingen. Komt allemaal dik in orde!



Suuz
1-8-2015
 Meld misbruik28-3-2015 12:52:10

Klinkt herkenbaar.

Ik heb ook al een aantal keer een nachtmerrie gehad en meestal komt die erop neer dat onze trouwdag daar is en er vanalles niet geregeld is.

Vorige keer was ik bvb. bezig met de uitnodiging en maakte ik me zorgen over de duidelijkheid. En toen droomde ik dat iedereen de uitnodiging verkeerd begrepen had en dus niet op tijd daar was waar ze moesten zijn :D Zelfs mijn bruidegom was er niet :-D



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik28-3-2015 14:41:02

hey,

ik droomde dat alles zo in het honderd was gelopen,dat ik te laat was voor onze dag,als ik uiteindekijk klaar was,zij ik tegen mijn vriend:ja eindelijk,waarop hij antw het is nacht alles is dicht stadhuis ,kerk...... het is voorbij

wat was ik blij toen ik wakker werd,maar mijn vriend heeft onlangs ook gedroomd over ons huwelijk,blijbaak ben ik hier thuis ook niet de enige die raar droomt over ons dag.




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...