Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafel themas

  26-3-2015 12:44:09

Liefste bruidjes,

Wij zijn nog op zoek naar leuke tafelthema's in plaats van de gewone tafelnummers.

We hebben niet echt een thema voor de trouw op zich, dus alle ideeën zijn welkom :).

Ook zoek ik nog een leuke manier om de gasten aan tafel te laten gaan.

Groetjes
Sien


Sien
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1840


Sarah
17-4-2015
 Meld misbruik26-3-2015 15:19:36

Hallo,

Wij zetten op elke tafel een snoeppot met een verschillende soort snoep. Elke genodigde krijgt een klein zakje met een paar snoepen van de correcte soort (die dus in een pot op de tafel staat).

Groetjes
Sarah



evelien
9-5-2015
 Meld misbruik26-3-2015 16:08:48


Wij hebben wel tafelnummers maar daaronder gaan we zowel van mezelf als de bruidegom een foto plaatsen van onze leeftijd toen.
Vb: tafel 1 heeft een foto van ons beide waarop we 1 jaar zijn, tafel 2 heeft telkens een foto van ons beide waarop we allebei 2 jaar zijn.



myriam
10-9-2016
 Meld misbruik26-3-2015 17:05:45

ik volg mee want we zoeken ook nog leuke ideetjes voor op de tafels. Ook in het algemeen een thema.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik26-3-2015 17:37:37

Wij doen een snoepbuffet dus op elke tafel zal er ook een pot snoep staan. Sommige gebruiken nummers die is betekenen in hun leven of Disney Namen worden ook gebruikt. Succes



Hanne
4-7-2015
 Meld misbruik26-3-2015 20:37:42

Wij geven de gasten een concerttickets met een band en concertzaal. Op de tafels zetten we een cddoosje met op de voorzijde een front van een cd van de groep. Op de achterzijde zetten we een foto van de binnenkant van de concertzaal. Wij proberen ervoor te zorgen dat we kiezen voor bands die we effectief zagen in de zaal.



nadia
25-4-2015
 Meld misbruik26-3-2015 20:57:25

Wij hebben elk een tattoo op de pols van een samenstelling van onze horoscopen.
Dus gaan wij wss de tafels noemen naar een horoscoop.
Ons logo(tweeling met boogschutter)blijft heel de dag terug komen.
Ook onze uitnodiging was met ons logo op.
Het aandenken aan ons huwelijk voor de gasten is ook iets waarin ons logo gegraveerd staat.Bij ons zal het thema dus horoscopen zijn.



Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik27-3-2015 13:04:22

Wij doen foto's van de steden waar we naartoe geweest zijn.
Natuurlijk kiezen we foto's uit waar we zelf opstaan :)

Ik druk ze dan af als een postkaartje..



Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik27-3-2015 13:56:38

Wij een photobooth gehuurd en om een beetje in dat 'thema' te blijven geven wij props als mensen binnenkomen.

Zo is er de tafel van de snorren, brillen, lippen, stropdassen, tekstballonnen, ...
Op de tafel zelf staat een oasis-blokje (dat groen spul dat wordt gebruikt voor bloemschikken) met daarin dezelfde props als diegene die ze gekregen hebben bij het binnenkomen, zo weten ze dan dat dit hun tafel is (de oasis is wel 'ingepakt' in de kleur die heel de trouw terugkomt ;)).

Je vindt echt oneindig veel verschillende soorten props.
Bijvoorbeeld:
http://www.loveprintable.com/circus-photo-booth-props-p...

Daarna kunnen ze die dan allemaal gebruiken voor de foto's bij de photobooth



Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik27-3-2015 14:18:03




Sien
4-7-2015
 Meld misbruik31-3-2015 12:32:34

Beslist:

Elke tafel krijgt een bloem (bv rozen, tulpen, lelies,...).
Bij het binnen komen krijgt elk koppel of persoon een bloem en zo weten ze aan welke tafel ze moeten gaan zitten. De bloemen kunnen de dames dan in hun haar steken, of de mannen in hun borstzakje, of ze kunnen ze nadien bij de bloemen die op tafel staan terug bijsteken.

Groetjes

Sien



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...