Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepbuffet

  25-3-2015 18:49:08
Hahahahahahaha ik ben uit mijn denken van bedankjes. We gaan een snoepbuffet doen. Ik heb vandaag draagtasjes kleintjes gehaald om het snoep in te doen. Op hè tasje komt een sticker met mr en mrs en onze naam en trouwdatum erop. Maar nu zit ik weer met de handen in het haar. Ik wou snoeppotten zette ongeveer 10 stuks dat ze zelf hun tasje kunnen vullen. Nu zegt mijn verloofde dat er misschien mensen zijn die er veel indoen en van een soort meer dan een ander snoep waardoor er misschien niet meer veel overblijft en dat de mensen misschien lang moeten aanschuiven om het te vullen. Hij stelde voor om de tasjes zelf te vullen dat wij dat deden en dat we een paar snoeppotten zetten aan het buffet en dat ze er zo ook wat van kunnen smullen. Wat is het beste??? Ik weet het daar weer even niet. Help. Raad is welkom.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1096


Elena
29-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 20:08:25

Hey Cindy,

Ik denk dat je best het kind in hen naar boven laat komen door ze zelf te laten kiezen. Dat is zo veel leuker! Natuurlijk zit je dan met het probleem dat je verloofde aanhaalde. Maar misschien kun je genoeg snoep voorzien en ergens apart zetten? En dan aan je bruidsmeisje/getuige opdracht geven dat ze de snoepbuffet in het oog houdt en bijvult wanneer nodig. Als je een weddingplanner hebt, dan kun je dat aan haar vragen.

succes!
ps: een fantastisch idee, zo'n snoepbuffet! Wij gaan dat mss ook doen.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 22:41:03

Ooh Dank je wel lens. Ja heb heel lang zitten tijwefelen. Er zullen snoepjes zijn met de script just married en mr en mrs. En spek met ons naam en datum op en ook pepermunten verpakt in papier met twee hartjes en zo van die hartjes met teksten in en hartje armbanden en hosties met onze naam erop. Ja leek mij inderdaad leuk. De meesten gooien hun bedankjes weg en dat zou zonde zijn. Merci meid



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 22:41:38

Ik bedoelde Elena 😊😊😊



jacky

 Meld misbruik26-3-2015 8:05:56

Ik heb vaak koppels die een snoepbuffet voorzien en nog nooit heb ik al meegemaakt dat de zakjes al op voorhand zijn gevuld. Zelf vullen is nu net het leuke eraan en ah als de ene pot nu vlugger leeg is als de andere. Snoepbuffet is altijd een toppertje op een huwelijksfeest.

Wat ik ook al een paar keer heb gehad is dat de tafelnaam een snoepnaam kreeg, vb bounty en dan op die tefel een bokaal vol met bounty's.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik26-3-2015 8:24:23

Nu was ik wel aan het denken om het snoep in plastic soep potten te doen en die te versieren met de kindjes met hartjes. Glazen wou ik eerst echt glazen snoeppotten maar omdat ik er 10 nodig heb heb ik zoiets van wat ga ik daar achteraf mee doen. Die plastiek potten kan ik achteraf weggooien. En dan gewoon op elke tafel een glazen snoeppot zetten. Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...