Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel bedankingscadeau ouders en getuigen

  25-3-2015 17:47:44
Beste bruidjes in spe..
Graag had ik geweten wat jullie als cadeau geven aan de ouders en getuigen..voor de gasten is het al beslist..maar da vin ik het moeilijkste..graag wat ideeen aub :D

Grtjus Lynn

lynn
16-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1173


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik25-3-2015 19:27:34

Ik denk dat ik ga voor een fles champagne met gegraveerde glazen voor de getuigen en een gegraveerd windlicht voor de ouders. Voor ons kindjes denk ik aan een gegraveerde snoeppot.



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 20:11:21

Wel ik heb ook nog geen idee. Maar heb ook een windlicht gezien, zoals Kathleen ook zei en die vind ik wel mooi om te geven.

Ik bedoel dit.
http://www.brianto.be/nl/windlicht-helena.html




lynn
16-9-2016
 Meld misbruik26-3-2015 8:33:09

Merci voor de reacties!
Kzal nog wat door zoeken..het probleem is dak 4stuks nodig heb voor de ouders..mijn ouders en de zijne zin gescheidn..dusj
heel duur voor kado de man wil ik ni gaen..



Jasmien
27-9-2014
 Meld misbruik26-3-2015 9:47:49

Voor de mama's hadden we een bloemstukje in dezelfde bloemen als mijn boeket

Voor de papa's een gepersonaliseerde fles wijn

Voor de getuigen een balpen en vulpotlood gegraveerd met onze namen en datum, in een houten doosje

Fles wijn en doosje met balpen en vulpotlood via www.bedankjes.nl

Ook bedankjes voor de gasten kwamen via deze website




deborah
16-7-2016
 Meld misbruik27-3-2015 23:34:00

Hallo,

Bijvoorbeeld een mooie hoedendoos versieren in het thema van je huwelijk met daarin kleine cadeautjes. Op de doos de naam schilderen van de persoon die het krijgt. Voor de vrouwen een parfumflesje, setje juwelen, make-up, nagellakje, en natuurlijk een mooi kaartje met een mooie persoonlijke tekst op. Mooi ingepakt in papier en er kleine hartjes of glittertjes in leggen. Je fantasie laten spreken! Voor de mannen kan je dit ook doen maar dan in de "mannelijke versie". Stoere cadeautjes..
Dit hoeft niet veel te kosten (primark, action, zeeman noem maar op).
Ik heb op pinterest echt mooie ideeën gevonden.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes Deborah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...