Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp van ouders?

  25-3-2015 11:34:24
Hallo mede bruidjes en gommen,
Krijgen jullie veel hulp van jullie ouders,familie en vrienden?
Ik heb hier zo het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta (samen met mijn aanstaande).
Wij zijn nu 17 jaar samen,hebben een zoon van 10 jaar en zijn beide veertigers. Toen we aankondigden dat we gingen trouwen kreeg ik van familieleden de reactie "ge zijt goed zot","dom dat die nog trouwen","hij heeft zich laten vangen","ze heeft eindelijk haar goesting",....Dat terwijl iedereen wist dat ik heel graag wou trouwen.Had toch iets meer enthousiasme verwacht.
Nu ben ik bezig met de voorbereiding en heb van beide kanten heel weinig hulp en respons op onze vragen.Vraag aan mijn vader welk liedje hij zou willen voor vader dochter dans en krijg geen antwoord.Zijn reactie was ook dat we ons niet moeten vastpinnen aan de tradities,zo moet hij bijvoorbeeld niet aan de eretafel zitten.Vraag ik hulp bij mijn uitnodigingen dan gaat hij het wel eens bekijken maar geeft me geen antwoord.Ik heb al 25 jaar geen contact meer met mijn moeder dus aan haar kan ik geen hulp vragen. Mijn beste vriendin is met mij meegegaan om mijn bruidsjurk te zoeken. Onze getuigen kijken er enorm naar uit en voelen zich vereerd maar ik heb ook geen hulp van hen.
Mijn schoonmoeder is heel gelukkig dat haar zoon gaat trouwen en laat dit ook blijken maar ze is 77 jaar en zij kan me met niet veel zaken helpen.Mijn schoonvader is vorig jaar overleden en ik weet dat hij hier elke dag zou staan om te vragen of hij iets kon doen,het was zijn grootste wens om ons te zien trouwen. Helaas zal hij het van hierboven moeten meemaken maar we betrekken hem heel hard bij ons huwelijk.
Ik ben daarom niet meer zo enthousiast met mijn voorbereidingen bezig omdat ik me zo moe en alleen voel. Steeds piekeren of ik het wel goed zal doen,of ik geen zaken vergeet,...
Sorry dat ik dit hier even schrijf maar wou toch even mijn hart luchten en misschien zitten hier nog trouwertjes met hetzelfde probleem? Dan lees ik graag hoe jullie het allemaal een plaats geven.
Groetjes

Sandra
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 28 | Gelezen: 1458


cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 11:41:57

Ooh Hoe erg. Bij mij is mijn beste vriendin meegegaan voor mijn kleed en zij is ook mijn getuigen. Ik heb al 10 jaar geen contact meer met mijn mama maar een hele goeie band met mijn papa. Hij wou mee gaan voor mijn kleed maar dat wou ik niet. Wij doen ook alles zelf en heel eerlijk ik vind dat verre van erg. Zo is het voor iedereen een verrassing. Mijn schoonfamilie wil ook helpen maar wat je zelf doet doe je altijd beter vind ik. Ik kan mijn eigen ding doen en heb geen raad nodig van een ander. Jullie komen er wel. Succes.



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 11:46:09

Bedankt voor je reactie Cindy.Dat ik veel zelf moet doen vind ik niet zo erg maar gewoon dat ze geen interesse tonen doet me zoveel pijn.Als ik begin over de trouw dan draaien de ogen en beginnen ze over iets anders. Had zo leuk geweest dat ze ook zo enthousiast waren als ons. Ik heb normaal ook een hele goede band met mijn vader maar die kan geen gevoelens uiten.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik25-3-2015 11:59:10

Wat voor "hulp" verwacht je eigenlijk van familie en vrienden? Je beste vriendin gaat mee om je jurk te kiezen, dat is toch leuk? Wat verwacht je dan nog meer?

Ik vind het een beetje vreemd dat je verwacht van anderen dat ze je helpen met de voorbereiding van je huwelijk. Je bent toch oud en wijs genoeg om dat zelf te doen, niet? Samen met je aanstaande weliswaar. Het is soms al moeilijk genoeg om met twee tot een overeenkomst te komen, laat staan als andere partijen zich er ook nog mee moeien. Probeer het dus positief te zien; je kan alles kiezen en doen zoals jullie het willen, geen ouders die vervelende eisen stellen of zo.

Toen wij trouwden (we waren 14 jaar samen, nu dus ook 17), heb ik eigenlijk helemaal niks overlegd met de ouders. Mijn man en ik hebben alles zelf gekozen, beslist en geregeld. Mijn mama is wel mee geweest voor mijn trouwkleed, samen met mijn getuige, maar dat is dan ook alles.

Joe hoeft niet te piekeren of je goed doet voor anderen: het is jullie dag! En als je die regelt zoals jullie het willen, is het toch prima. Als je bang bent om dingen te vergeten, maak je een checklist (je vindt genoeg voorbeelden online). Maak je geen zorgen en probeer gewoon te genieten van de voorbereidingen, want dat is echt een deel van de fun.

Ik vind het overigens wel heel naar voor je dat je zulke gemene reacties krijgt, dat is ècht niet mooi. Je familie zou blij voor je moeten zijn (en als ze dat niet zijn, zich onthouden van commentaar). Maar laat je niet uit het lood slaan: jullie willen graag trouwen, maak er de mooiste dag van je leven van! Als je na zoveel jaar samen beslist om te trouwen, is dat toch een teken dat je relatie echt goed zit. En dàt is het allerbelangrijkste.




Elien

 Meld misbruik25-3-2015 11:59:22

Wat erg Sandra!!
Ik stel voor dat je hier gewoon genoeg hulp vraagt aan de medebruidjes ;)
Dat doe ik soms ook om mijn hart te luchten, want bij ons is het allemaal nog niet geweten dus ik kan er ook nog met niet veel mensen over praten (ook frustrerend) maar dat van jou is echt NIET leuk!! Heel erg dat ze zo met hun ogen rollen.. als jullie dat nu willen doen dan is dat toch zo zeker!
Trek je maar op aan je getuigen want die zien het duidelijk beter zitten!



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 12:29:29

Gitte,veel hulp vraag ik niet hoor,een klein voorbeeldje zal ik eens geven van de enige hulp die ik al gevraagd heb aan mijn vader. Wij hebben onze uitnodigingen gemaakt op een USB kaart waar onze zoon ons huwelijk aankondig. Op mijn pc is het helemaal anders dan op mijn laptop als ik het bekijk. Daar mijn vader veel van computers kent en er goed mee kan werken had ik hem gevraagd om het eens te bekijken zodat iedereen toch onze uitnodiging kan openen en bekijken.Dit heb ik twee weken geleden al gevraagd en heb daar nog altijd geen antwoord op gekregen.Dus onzekerheid slaat toe,wat als de mensen onze uitnodiging niet kunnen openen. We wilden origineel zijn en niet met een kaart ons huwelijk aankondigen.Ook wou ik gewoon weten welk liedje hij bij ons vind passen voor vader dochter dans en daar krijg ik ook geen antwoord op. Was zelf niet enthousiast om met mijn aanstaande en zijn kleinzoon mee te gaan om een kostuum te gaan passen voor ons huwelijk. Dat bedoel ik met hulp,tonen dat hij het ook leuk vind dat hij zijn dochter mag weggeven en even blij zijn als zijn dochter.Ons feest en onze dag zijn al volledig in elkaar gestoken en we voelen er ons heel goed bij hoe wij het gedaan hebben. Het word onze grote dag en ik krijg de tranen al in de ogen als ik de dag overloop. Genieten zullen we zeker doen.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 12:35:24

Ik persoonlijk denk dat ze niet met hun ogen draaien omdat jullie trouwen maar dat ze zoiets hebben van ze zijn in de 40 en nu nog trouwen. Maar dat heeft ook zijn charmes. En uiteindelijk ben ik er 100 procent zeker van dat zij even hard als jullie uitkijken na de trouw maar het niet persoonlijk durven te zeggen. Soms kunnen mensen zo zijn. Toch blij zijn maar het niet late zien of durven te laten zien. Jij moet nu vooral je optrekken aan je zoon en je verloofde en leren genieten van elke voorbereidingen en de rest komt heus wel van zelf. Er zullen veel blije gezichten zij op jullie trouw. Alvast een mega knuffel van mij. En als ik heel eerlijk mag zijn mijn papa heeft ok tegen een vriendin gezegd dat hij bang heeft dat ik ga trouwen nu dat het ventje gaat veranderen. En die vrouw heeft gezegd die zien mekaar oprecht graag maar ik begrijp zijn bezorgdheid. Kleine meisjes worden groot maar ik blijf zijn kleine prinses dat heb ik hem al gezegd. Papa is dan ook mijn getuigen. X



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 12:40:50

Ooh Sandra ik ken dat gevoel. Als ik onze dag van de trouw overloop komen ook de tranen en dat warm gevoel. Alles komt goed. Geloof me. Mijn papa is ontzettend trots opzijn schoonzoon omdat hij zijn gezin op de eerste plaats zet en mij gelukkig mmaakt. En mijn schoonmama ja die draagt mij op handen. Alles komt goed echt waar.



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik25-3-2015 12:44:20

Een ongeveer gelijkaardig verhaal hier hoor.

Wij zijn ook begin 40 en een nieuw samengesteld gezin. Ik heb een dochter van 14 en mijn toekomstige een dochter van 6.

Mijn beide ouders zijn reeds lang overleden. Ik weet zeker dat zijn ouders mij heel graag hebben, maar trouwen vinden ze niet nodig (vooral dan zijn moeder). Ik maak me er totaal niet druk over. En hulp bij de voorbereidingen heb ik ook liever niet. Ik denk dat ze alles trouwens toch te duur of overdreven zouden vinden. Meer zelfs, mijn toekomstige durft zelfs, puur om haar reactie uit te lokken, enorm te overdrijven naar zijn moeder toe, wat we eigenlijk hilarisch vinden.

Ik regel dus alles samen met mijn toekomstige en ik houd mijn broer en twee beste vriendinnen regelmatig op de hoogte van de voorbereidingen. Die zijn trouwens heel enthousiast.

Over de tafelverdeling hebben we het met hen helemaal nog niet gehad, maar ik heb deze wel reeds ongeveer uitgewerkt en aan de eretafel zitten enkel onze getuigen en beste vrienden. Zijn ouders zullen aan tafel zitten met hun broers en zussen.

Nee echt, maak je er niet druk over en deel je geluk en het plezier van de voorbereidingen maar met je vriendin en getuigen en de mensen die wel enthousiast zijn.

Groetjes





Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 12:48:45

Cindy,bedankt voor je mega knuffel,ik heb hem heel goed ontvangen. Ja mijn papa is naast mijn verloofde en zoon de belangrijkste man in mijn leven en dat weet hij ook maar hij heeft zo een gesloten karakter. Hij is een militair en die geven hun gevoelens niet snel bloot . Ook mijn vader kan het heel goed vinden met mijn verloofde,ja hij maakt al 17 jaar deel uit van onze familie en hij ziet dat hij me zo gelukkig maakt. Ik weet ook wel dat alles goed zal komen die dag en dat hij ook wel trots zal zijn op zijn dochter maar misschien verwacht ik nu teveel enthousiasme van hem? Ik zie het wel allemaal hoe het nog verloopt. Alles is al inorde gebracht en tijdens ons verlof in de paasvakantie bekijken mijn aanstaande en ik nog eens alles.Een dikke mega knuffel van mij terug meid. Bedankt voor je mooie en eerlijke woorden.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 12:59:47

Is heel graag gedaan Sandra. Succes en nog heel veel geluk samen. ☺☺☺



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 13:05:23

Dat hij zijn gevoelens niet kan uiten dat zal wringen bij jouw maar ik weet als je diep in zijn hart kijkt dat hij super trots op jullie is en dat hij zelf op de dag van de trouw als hij jouw weggeeft een traantje zal weg pinken. Geloof me. Toi Toi Toi.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik25-3-2015 13:35:16

Niet teveel zorgen maken :-D
Ze zullen op de dag zelf wel ontroerd zijn zoals jullie ;-)
Ik ben ook altijd zo blij wanneer ik iets van mijn lijstje kan schrappen dat ik mijn vreugde wil delen maar niet iedereen reageert even enthousiast..
Mijn vader is ook militair en gedraagt zich even serieus en ongeïnteresseerd maar ik weet op de dag zelf dat hij wel een traantje zal wegpinken.
Ik vertel hem niets over de de vader-dochter dans omdat ik vind dat hij dit voor het eerst moet horen op de dag zelf.
Wijzelf zijn intussen bijna 11 jaar samen en hebben 2 kindjes, ik denk dat er velen de vraag stellen of dit wel nodig is omdat de grootste band in je leven hier al rondloopt maar ik wou toch graag huwen in mijn leven. Ik had het zelf ook niet meer verwacht maar plots kwam toch de vraag en heeft mijn verloofde ook de hand gevraagd aan mijn vader. In ons geval lijkt het nog ver weg en zijn er dus velen die nog ongeïnteresseerd zijn in mijn verhalen :-D



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik25-3-2015 13:56:24

Brenda, hier ook, wij trouwen ongeveer een maand voor jullie. Velen vinden het dus nog de ver van mijn bed show, denk ik. En dat terwijl wij (en jij waarschijnlijk ook al ) al volop bezig zijn met de voorbereidingen.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik25-3-2015 15:28:58

Wat Brenda en Kathleen zeggen, klopt wel, denk ik. Bruidjes zijn meestal een jaar intensief bezig met het voorbereiden van die ene dag. Maar voor de meeste andere mensen is dat niet zo interessant, die voorbereiding. Dat wil niet zeggen dat ze niet blij voor je zijn, ze zijn daar gewoon niet mee bezig. Toen mijn schoonzussen trouwden (in 2007 en 2009), heb ik ook quasi nooit geïnformeerd naar hun voorbereidingen, ik was daar gewoon niet mee bezig. Toch was ik heel blij voor hen en megatrots op de dag zelf.

Toen het mijn beurt was, heeft er eigenlijk ook nooit iemand geïnformeerd en leek het ook soms of ze niet geïnteresseerd waren. Mijn papa heeft heel die periode niets gezegd, hoewel ik weet dat hij heel trots was. Mijn mama heeft hem ook moeten meesleuren voor een kostuum en hij was niet gelukkig dat hij een das aan moest (van mijn mama, mij kon het niet schelen). Je leest hier zoveel verhalen van bruidjes waarvan de verloofde nauwelijks interesse toont in de voorbereidingen, dat is typisch voor mannen .

Neem het niet te persoonlijk. Kies zelf het liedje voor de vader-dochter dans (en als je graag zijn goedkeuring wil, leg het hem dan voor en vraag of hij het ok vindt). Voor die uitnodiging, herinner hem eraan en zeg dat je dit graag snel wil weten. Of stuur je uitnodiging naar mij, ik wil er ook wel even naar kijken of het er goed uit ziet en geopend kan worden .

Probeer geen te hoge verwachtingen te hebben van anderen, dan kan je niet teleurgesteld worden. Als je hulp of advies nodig hebt, staan er hier tientallen dames klaar om je te helpen. Je zal wel merken dat op je grote dag iedereen blij voor je is, al zeggen ze dat misschien niet luidop.

liefs




Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 16:29:48

Gitte,en iedereen trouwens,
Bedankt allemaal voor jullie woorden. Ik denk ook wel dat het de zenuwen zijn die mij parten spelen.Ik ben zo onzeker want het is voor mij ook de eerste keer dat ik in het huwelijksbootje stap hé en weet niet of ik goed bezig ben .
Mijn beste vriendin kan me altijd heel goed kalmeren als ik weer eens in paniek sla.
Ik kan niet verlangen dat iedereen zo enthousiast is als wij zelf maar soms hoop je dat toch wel hé. Ik kan je de uitnodiging niet opsturen Gitte omdat die te groot is van bestand om door te mailen en kan ze niet verkleinen .
Het loopt wel allemaal los en ik zie wel wanneer mijn vader over de brug komt. Heb hem een 4 tal liedjes doorgestuurd die ik heel graag hoor en vroeg aan hem of er iets tussen zat dat hem ook wel beviel. Voor we huwelijksplannen hadden zette ik ook al een liedje op zijn facebook maar kreeg ook nooit reactie van hem.
Het komt wel allemaal op zijn pootjes terecht en er zullen traantjes vloeien die dag.
En zoals vele hier ook zeggen,met hoe minder personen je iets organiseert hoe beter,zo kunnen er geen spanningen ontstaan en geen bemoeienissen. We hebben nog verrassingen in petto die zelf onze zoon niet weet en hopen daar iedereen mee te verrassen op de dag zelf.
Veel liefs terug en nogmaals bedankt voor het lezen van mijn verhaal en jullie goede raad.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik25-3-2015 17:15:10

Sandra, je kan een heel groot bestand nog altijd versturen via We Transfer. Ik zal je in een pb mijn email adres sturen en wat uitleg over hoe je dat kan doen ;-)



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 18:28:11

Ooh Sandra ik denk dat de stress normaal is hoor. Ik heb dat ook en ben zo onzeker van alles en nog wat maar ik weet dat het mooi gaat zijn en hoe dat ik het wou. Alles komt goed. Ik heb hier ook al stress. Nog 135 dagen. Dikke knuffel



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik25-3-2015 21:29:58

Dag Sandra,

Ik heb ben heel intensief bezig met mijn huwelijk... Ik ben hier al meer dan een jaar met bezig en ik moet nog een halfjaartje aftellen...
Bij sommige vriendinnen weet ik gewoon dat ik hier niet over mag vertellen, maar bij andere MOET ik er over vertellen.
Ik vind het fantastisch dat ze me helpen kiezen/meningen geven/... Dus ik vind het ongelofelijk jammer dat jij dat kan doen!
Mijn ouders, schoonouders, ... steunen me hier ook heel erg in!
Ik vind dat elke bruid iemand verdient dat naast haar zij staat. Ik wil je altijd in PB mijn e-mailadres sturen en je mag me alles vragen! :-) Ik ben dan wel geen échte vriendin, maar ik wil het wel heel graag virtueel zijn!
Veel liefs en succes!



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik26-3-2015 7:52:23

Hallo Jolien,
Soms zijn virtuele vrienden meer waard dan "echte" vrienden hé.
Vind dit hier een super leuke site,iedereen staat klaar voor elkaar.
Groetjes
Sandra



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik26-3-2015 8:00:37

Oh Sandra, ik heb net je filmpje bekeken. Je hebt een knappe zoon, zo'n schat. Hij doet dat supergoed! Om dus maar even te laten weten dat ik het filmpje zonder problemen heb kunnen bekijken en dat het leuk gedaan is.

liefs!




Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik26-3-2015 8:06:52

Super Gitte jij stelt me al heel gerust. Weeral iets om me geen zorgen meer in te maken. En bedankt voor het compliment,onze zoon kijkt er dan ook heel hard naar uit dat zijn mama en papa eindelijk gaan trouwen. Hij moest en zou de uitnodiging zelf maken. Op de USB kaart hebben we een foto van mij en mijn verloofde laten zetten met de boodschap "wij gaan trouwen" en op de achterzijde "sluit me aan op je pc". We zijn ook trots op onze uitnodigingen hoor. Is eens iets anders hé.
Nogmaals bedankt voor je lieve woorden,hulp en geruststelling. Had ik toch even nodig.
Veel liefs terug
Sandra



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik27-3-2015 23:19:27

Hè Sandra ik vroeg me nu af hoe alles verder is verlopen met je papa en de hulp bij jullie trouw. Wat vond hij van het dan nummer van vader en dochter? Ik wil nieuwsgierig zijn ben gewoon bezorgd op je. Dikke knuffel



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik27-3-2015 23:21:10

Omg wat schrijffouten. Ik bedoelde ik wil niet nieuwsgierig zij en ik bedoelde het dansnummer. Dikke knuffel



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik28-3-2015 9:33:08

Hey Cindy,
Nog altijd niks gehoord van mijn vader. Tijdens de paasvakantie zie ik hem (we staan op dezelfde camping met onze caravan en we gaan er een weekje naartoe) en hoop dan enige reactie van hem te krijgen. Ik ga het er niet meer over hebben en laat hem zelf uit zijn kot komen. Gisteren het nog met mijn aanstaande erover gehad en hij vond het ook heel jammer dat hij zo reageert. We hebben besloten dat wanneer hij er zelf niet achter vraagt wij zelf het liedje zullen kiezen of dat we gewoon geen dans zullen doen. Jij bent niet nieuwsgierig,ik vind het leuk dat jij er ook aan denkt.Gisteren ook met mijn beste vriendin erover gehad en zij heeft me gerustgesteld. Het komt wel allemaal goed hoor. Ik heb een aantal mensen met wie ik honderduit kan praten over onze plannen allemaal en daar doe ik het dan mee.Gitte heeft me al gerustgesteld dat mijn uitnodigingen te bekijken zijn door iedereen (zij heeft het toch kunnen bekijken) dus die zorg valt ook van mijn schouders.Wie weet is mijn vader al vanalles aan het plannen en weet ik het gewoon niet omdat hij mij wilt verrassen. Zo wou hij eens een meet and greet voor mij regelen met Marco Borsato en wist ik dat ook niet dat hij daarmee bezig was.Een vriend van hem is de persoonlijke fotograaf van Marco en hij wou mij via hem bij Marco krijgen. Dat heeft hij me eens terloops gezegd. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een schitterende dag zal beleven en dat mijn papa ook wel iets in petto heeft.Ik heb een heel zwaar verleden achter mij moeten laten en daardoor ben ik nu zo onzeker maar alles komt altijd op zijn pootjes terecht hoor mede dankzij mijn verloofde.
Dikke knuffel Cindy en bedankt voor je bezorgdheid,doet enorm deugd wetende dat er iemand aan me denkt. We kennen elkaar niet persoonlijk en daarmee is het nog leuker om van iemand iets te horen en met me meedenkt.
xxxx



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik28-3-2015 10:40:53

Ooh is lief Sandra. Ja toch ben je op dit forum ook echt begaan met sommige mensen en laat je gevoel jouw dat niet los. Ik dans met mijn papa op het nummer ti amo. Omdat papa een Italiaan is. Hij weet dat ik zal dansen met hem maar wat nummer nee dat is een verrassing voor hem. Ik heb ook veel meegemaakt en ik ben er nog maar 36. Als kind werd ik in de steek gelaten Door mijn mama toen ik 12 was. Al die jaren heb ik niks van haar gehoord tot ik 21 werd en ze terug ben beginnen op te zoeken. Maar ik heb geen band met haar en telkens maakte ze mijn papa slecht terwijl hij wel voor ons alleen heeft gezorgd. Dus ik verbrak weer het contact met haar. En toen werd ik voor de eerste x mama op mijn 26 steeds van een flinke zoon. Man man wat miste ik ze weer, zeker omdat ik toen zelf mama werd. Toen terug contact gehad en ze heeft haar kleinzoon pasgezien tot hij 8 maand was. Maar iik vertrouw de haar niet. Had ze fruitpap gemaakt voor onze zoon gooide ik dat weg bang dat ze er vergif in zou gedaan hebben. Ze kan een heks zijn mijn mama. Ja en ineens weer geen contact meer van har kant. Vijf jaar geleden bevallen van een dochtertje. De vriend belde om haar dat te melden kreeg hij te horen dat ze niks met mij te maken wil hebben. Waarom grote vraagteken. Ik zal haar missen om mijn trouwdag ook al verwenst ik ze soms maar ik ben niet haatdragend maar ik vergeet niet. Daarom op mijn feest echt enkel mensen die ervoor mij en mijn papa waren en die ik heel graag heb. Mijn papa is mijn getuigen want hij heeft van mij de persoon gemaakt die ik nu ben en ik ben trots op me zelf. Ondanks alles ik sta er terwijl veel mensen mij het geluk niet gunnen of mij willen verder kwetsen tot ik er onderdoor ga maar dat pak niet. Daarom dat jouw verhaal mij dan ook emotioneel aangrijpt maar ik weet zeker wij gaan een mooie trouw te gemoed. Wij komen er wel. Dikke knuffel.



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik28-3-2015 11:14:15

Oh Cindy, wat een verschrikkelijk verhaal! Ik ben zelf een mama van een veertienjarige dochter en ik kan niet begrijpen hoe een moeder haar eigen kind in de steek kan laten. En petje af voor je vader! Ik wens je een FANTASTISCHE huwelijksdag toe. Geniet ervan!!!! 👰



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik28-3-2015 11:35:38

Is lief Kathleen maar hier zie ik terug het zelfde verhaal bij ons nu. Wij zijn een samengesteld gezin en de vriend heeft een dochter van 13 en ze is voltijds bij ons en ze is in mijn leven gekomen toen ze 6 was en in al die jaren laat de mama ook niks van haar horen. Ik zorg nu bijna 7 jaar voor haar en ze ziet mij als haar mama. Inderdaad ik kan niet begrijpen hoe een moeder zo kan zijn maar ik weet dat ik een Veel betere mama ben en dat mijn drie kindjes op de eerste plaats komen. Groetjes



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik28-3-2015 11:41:17

sommige mama's verdienen niet het woord mama te dragen. Door zelf mama te zijn weet je pas wat het is. Onze zoon is alles voor mij,ik zou mijn leven zonder hem niet kunnen bedenken. Maar ik denk dan,onze mama's Cindy weten niet wat ze missen,ze hebben allebei twee prachtige dochters en dat weten ze niet. Ze zijn er ook niet bij op de belangrijke dag van hun leven. Ze zullen gemist worden op die dag maar ik hoop dat mijn mama er heel hard van afziet dat ze er niet bij kan zijn en dit niet allemaal kan meemaken. Ik zal eens aan haar denken (wat ik nu ook veel doe bij de voorbereidingen) die dag maar zal heel hard genieten hoor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...