Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Slapeloze nachten

  25-3-2015 1:13:48
Met minder dan 10 weken te gaan is mijn voorbereiding praktisch zo goed als gedaan, de laatste dingen kan ik pas doen enkele dagen voor het feest.

Toch kan ik sinds een week niet meer slapen, geen idee of het met de trouw te maken heeft maar ik kan geen nacht meer doorslapen. Enkele nachten gaat nog, maar sinds dat al een week is begin ik het toch al te voelen... Ben wat vermoeid, ik erger me dood aan de stomste dingen en ik val uit tegen de mensen die ik het liefste zie...

Hebben jullie raad voor me?

majona
30-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1286


INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik25-3-2015 8:28:58

's Avonds nog gaan wandelen en of fietsen. Een uur voor het slapen gaan geen blauw licht (TV, laptop, smartphone) meer. Dat schijnt een beetje te helpen. En misschien een boek lezen om je te ontspannen?



Shana
12-6-2015
 Meld misbruik25-3-2015 21:04:51

Raad heb ik niet maar ik heb wel ongeveer hetzelfde probleem als jij! Ik geraak s avonds dikwijls moeilijk in slaap omdat ik dan nog denk aan vanalles wat nog moet gebeuren! ik zou dan zo graag terug willen opstaan en vanalles nog noteren, enz... Maar daar mag ik niet aan toegeven omdat ik dan de dag erachter op het werk de gevolgen draag van het weinig slapen. Dus ik probeer mijn hoofd volledig leeg te maken en aan niets meer trouw-related te denken en dan val ik meestal vanzelf na een tijd in slaap....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...