Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen getuigen en ouders

  22-3-2015 16:35:27

Wie heeft er leuke ideeën voor de getuigen en ouders te geven als bedanking?

Groetjes, Evi


Evi
30-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1616


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik22-3-2015 17:10:40

Ik weet het ook niet goed op dat gebied... Geven we een emotioneel cadeau of een écht cadeau.

Mijn ouders verwachten sowieso niets en houden ook niet echt van cadeautjes...
Moeilijk dus! :-)



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik22-3-2015 18:13:01

Ik volg mee!
Vind het zelf ook een super moeilijke!!



Laarke
28-3-2015
 Meld misbruik22-3-2015 18:47:09

Wij geven aan onze ouders een ovalen spiegel met een tekstje op. Aan de getuigen geven wij een wijnglas met onze namen en de datum op en een fles wijn die samen met het glas in een kistje ligt.

Wij vonden het ook heel moeilijk maar we zijn dus de klassieke tour opgegaan. ;-)




Steven
22-8-2015
 Meld misbruik22-3-2015 20:20:10

ik (Dorien dus niet Steven :p ) wou een goodiebag maken voor de mama's, papa's en beide getuigen maar weet nog niet goed wat erin te steken dus ook hier: ideetjes zijn welkom ;-)



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik22-3-2015 21:01:05

wij gaan achteraf eens goed eten met iedereen, en mssn voor de ouders ook een fotoalbum die we achteraf dan in elkaar steken. bij onze familie telt vooral qualitytme, en ze weten ook dat we nu het geld niet hebben voor deftige cadeaus



Jasmien
27-9-2014
 Meld misbruik22-3-2015 21:26:48

Voor de mama's een bloemstukje laten maken met dezelfde bloemen als boeket.

Voor de papa's een gepersonaliseerde fles wijn met onze namen en datum.

Achteraf een kleiner formaat van ons album gegeven.

Voor de getuigen een balpen en potlood met onze namen en datum in gegraveerd.




Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik24-3-2015 9:46:23

Goh, voor de getuigen en de ouders vind ik het ook heel moeilijk.

Voor mijn madammen (5 "bruidsmeisjes" als je ze zo kan noemen + mijn 2 getuigen) heb ik wel al een "Tote Bag" laten maken in de US met elk hun eerste letter op. Ook krijgen ze elk een zonnebril met hun naam op.
Dat ging dus allemaal heeeeeeel vlotjes.

Maar nu zit ik dus inderdaad ook wat blok voor de 'extra's'... En voor de mannen (getuigen van 't ventje dus...) vind ik het nog moeilijker!





Mieke
26-3-2011
 Meld misbruik25-3-2015 13:11:09

Ik gaf een houten zwaan ( gekocht in webshop mooved) met een lintje rond de nek met een bedankboodschap.
Die zwaan is echt prachtig en staat nu mooi in hun interieur te blinken. Ik vond het maar niets om geld uit te geven aan dingen waar ze in feite niets mee zijn en ik hou zelf van mooie spullen.
Ik vond zwanen wel sierlijk en passen bij het thema huwelijk, het hoeven niet altijd duiven te zijn he.

Aan de getuigen gaf ik een kandelaar van dezelfde webshop, mocht iets goedkoper zijn ;o)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...