Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de laatste rechte lijn

  22-3-2015 10:28:28
Hoi allemaal,
Met 26 dagen op de teller nog zitten we nu in de laatste rechte lijn, wou even checken of we iets vergeten waren.

-Feestzaal (begin april samenzitten voor definitief aantal en tafelindeling/schikking)
-Vervoer is geregeld
-Bedankjes zijn besteld, maar hebben vertraging opgelopen (wss eind maart geleverd)
-Fotograaf (vrijdag de laatste keer samengezeten mbt onze wensen e.d.)
-Trouwringen (08/04 afspraak bij de goudsmidt om ze op te halen)
-DJ (begin april laatste keer samenzitten met onze eigen playlistwensen en concrete afspraken mbt feest
-Huwelijkscontract (woensdag afspraak bij notaris ter ondertekening)
-Gemeentehuis (enkel nog persoonlijke muziek en huwelijkscontract binnenbrengen)
-Trouwkleed en benodigdheden (laatste retouche worden aangebracht)
-Trouwkostuum en benodigdheden (moet volgende week terug voor laatste pas)
-Genodigden (hebben reeds allemaal bevestigd/geannuleerd)
-Fotohoek (alle accesoires voor de fotohoek zijn aangekomen)
-Make up en kapsel (proefversie reeds geweest, afspraak voor trouw zelf vastgelegd)
-bruidsboeket en corsages zijn besteld
-taxi om na het feest naar huis te gaan is geboekt

To do:
-concrete dagplanning opstellen

Zien we iets over het hoofd?
groetjes

Lindsay
18-4-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1154


Isabelle
18-4-2015
 Meld misbruik22-3-2015 11:01:23

Lindsay,

Wij trouwen op dezelfde dag als jullie en als ik het zo lees heb je niets over het hoofd gezien. Vele groetjes en alvast proficiat!




lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik25-3-2015 9:49:30

spannend!!! Voorbereiding ziet er goed uit alvast veel veel veel succes en geniet ervan!!!





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...