Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereiding, wat ben ik vergeten?

  19-3-2015 18:38:41
Dag medebruidjes,
Met nog net minder dan 100 dagen op de teller, begin ik toch al heel wat stress te krijgen... Ik heb het gevoel dat er niks meer opschiet en nog zoveel moet gebeuren. Ik voel me er ook helemaal alleen voor staan. Mijn vriend zegt enkel maar: 'ja das goed' Uit zichzelf komt er dus ook niet zo veel...

Zijn er nog koppels die op 27 juni trouwen? Wat hebben jullie reeds geregeld en wat moet er nog gebeuren?
Volgende is bij ons reeds gedaan:
zaal: ok, menu wordt begin vlg maand besproken
fotograaf ok
dj ok
vervoer ok
bruidskindjes: meisje ok, 2 jongens nog niet
gemeentehuis ok
huwelijksreis vliegtickets ok, inentingen weesten vragen aan dokter
ringen ok
kostuum + jurk ok
kostuum + jurken suite ok

En waarschijnlijk ben ik nog heel wat vergeten, ik somde op wat me nu te binnen schoot.

Het volgende moeten we nog doen:
uitnodigingen: onze fotograaf ontwerpt ze en we moeten nog foto's gaan nemen hiervoor dus nog niet ok... (en daar heb ik toch wat stress voor)
misboekje: aan bezig, bijna af, daarna nog in ondertrouw bij priester
bedankjes: enkel voor de kindjes aan de kerk (ik ben leerkracht) half ok. avondgasten nog niet
bloemen
decoratie: wel al heel wat ideetjes en materiaal
openingsdans
juwelen: voor zaterdag!
gastenboek

En ook hier zal ik wel wat vergeten zijn...

Nog iets waar jullie nu onmiddellijk aan denken?
Iemand die zou stressen in mijn plaats of ben ik redelijk ok met voorbereidingen?

Groetjes van een stresskip!

Kim
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1326


eline
2-6-2015
 Meld misbruik20-3-2015 7:39:09

Heej ik trouw 12 juni :) moet nog voor de 2 de keer gaan passen trouwkleed , nog platte schoenen , voile ophalen , mijn vriend nog opzoek naar zwarte dunne sokken , nog proef nagels en haar begin april , bruidsmeisje kleedje en schoenen begin april en dan nog 1 liedje zoeken voor ceremonie en tekst verzinnen voor in gastenboek , en voor eten en zo de aantallen doorgeven maar dat is de laatste week . O ja de uitnodigingen bijna allemaal de deur uit nog 3 denk:) groetjes



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik20-3-2015 8:43:09

Hey , wij trouwen 20/06 en ben al de hele tijd aan het twijfelen wanneer ik nu best de uitnodigingen verstuur , we zullen ze pas hebben de eerste week van april?

Eline jij hebt de uwe al verstuurd, wachten de mensen lang om te bevestigen of gaat dit redelijk vlot?


grtjs en eigenlijk best grappig dat gezonde stress er stilaan begint in te sluipen




Charlotte
27-6-2015
 Meld misbruik20-3-2015 10:16:27

Hey! Wij trouwen ook op 27 juni en staan ongeveer even ver :-)

Mijn vriend heeft zijn kostuum wel nog niet, maar de uitnodigingen, misboekje,... zijn we ook nog volop mee bezig :-)

Je kan een jaar op voorhand alles af hebben, maar we hebben nu nog 98 dagen, en alles komt wel in orde ;-) Ik stress soms ook veel hoor, maar ik ben nu eenmaal iemand die nooit zaken te veel op voorhand regelt. Dus ook bij mijn trouw :-)

Succes!




Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik20-3-2015 13:21:45

Wij trouwen ook op 27 Juni, hetgeen wij nog moeten doen is:
- trouwringen( vriend maakt ze zelf)
- kledij bruidsjongen + schoenen
- schoenen bruidsmeisjes
- bruidsboeket + bloemen aankleding kerk en aankleding thuis.
- bruidstaart
- ondertrouw
- suikerbonen voor aan de bedankjes
- bedankjes
- bedankjes ouders + getuige
- menu bespreken (staat volgende maand gepland)
- versiering voor de aankleding thuis moet nog gekocht worden
- broodjes bestellen voor de brunch alvorens we gaan trouwen

dat is het zowat denk ik... hopelijk ben ik ook niets vergeten



eline
2-6-2015
 Meld misbruik20-3-2015 20:24:09

Heej , de meeste die je persoonlijk afgeeft zeggen direct of ze komen of niet , en degene die je opstuurt laten denk pas tegen het einde iets weten :) groetjes



Jessica
27-6-2015
 Meld misbruik26-3-2015 11:48:01

hallo,

wij trouwen ook op 27 O6 2015 en mijn vriend heeft zijn kostuum ook nog niet :) en de ringen hebben we ook nog niet uitgekozen...

kaartjes ook nog niet verzonden en wist eigenlijk niet dat er in het gemeentehuis ook een liedje werd afgespeeld...

De gemeente heeft ons nog niets laten weten betreffende de organisatie hiervoor...

Hebben jullie de fotograaf gezien en besproken wat soort foto's jullie ook willen op D-DAY? Of laten jullie hem gewoon doen?

Groetjes,





lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik27-3-2015 9:06:23

Jessica,

wij hebben 1 maal onze videograaf en fotograaf samen thuis uitgenodigd zodat zij onderling wat afspraken kunnen maken , ik weet uit ervaring dat er vlug ergernissen zijn omtrent wie het beste plekje neemt om te filmen of foto's te nemen. We hebebn er een toffe avond van gemaakt en ondertussen ook besproken van welke foto's wij houden en welke wij eigenlijk niet nodig vinden. is belangrijk dat de fotograaf toch een beetje weet welke smaak jullie hebben. Verder laten we het die dag gewoon op ons af komen en laten we hen hun gang gaan. succes!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...