Terug naar overzicht
Op welke site heb je die dan gevonden?Ik vind mijn bruidsjurk ook al nergens terug...
Ik ook niet!Het is er één van Linea, de nieuwe collectie, maar wordt niet afgebeeld op hun site of elders...:(
Vergeten zeggen: de mijne is ook een linea raffaelli.An
hier nog zo ééntje, mijne is ook van linea. Ik vind wel dingen die er een beetje van weg hebben, maar de exacte niet. Heb jij die ook bij Cermo gekocht Caroline? misschien is t dezelfde wel...Na een tijdje vergeet je hoe die er echt uitziet hè. groetjesBieke 180507
Graag gedaan hoor!
Hoi Bieke,De mijne komt inderdaad ook van bij Cermo: met een recht opstaande kraag en een opvallende bolle sleep... en die van jou??(ik heb foto's van mezelf in de mijne, maar in een andere kleur dan ik hem heb gekocht... als het die van jou is, wil ik ze zeker een keer doorsturen!)
Hey meisjes,Ik heb ook een LR gekocht, maar bij Linx-fashion in Leuven. Op hun site moet je maar eens kijken. Er staan een heleboel foto's op van de modeshow van LR; foto's van kleedjes die je op de meeste sites niet terug vindt. www.linx-fashion.be Misschien zit jullie kleedje er wel tussen!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Inderdaad, het staat erop! Alleen, wéér in een andere kleur dan ik hem heb gekocht: in het wit deze keer:)Superbedankt Kirsten!
De mijne staat er niet tussen!t is dus niet dezelfde als jij hebt Caroline. Ik heb ook wel een foto van mezelf in dat kleed, maar ik vind die toch niet zo duidelijk. Mijne lijkt wel op foto's die op site staan (vooral rok dan) maar bovenstuk is helemaal anders. Ik heb zo'n rok met tule en veel plooitjes gedrapeerd. Bovenstukje is met heel fijne bloemetjes van links onder naar rechts boven en heel fijne bandjes. k ga bij cermo eens vragen of ze een foto hebben ervan. Mijn kapper vraagt dat ook voor het kapsel. groetjesBieke180507
Volgens mij heb ik die ook gepast, Bieke! Heel mooie jurk, maar ik stond niet zo met de bloemetjes, was 'n beetje té... De verkoopster zei wel dat ze die bloemetjes er af konden halen, maar dat vonden we zonde van zo'n duur kleed. Hoop dat ze je bij Cermo kunnen helpen!Groetjes,Caroline