Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel (traag) vervoer ideeën?

  17-3-2015 13:10:52
Hoi Hoi!

Ik zoek een tof idee om (vooral mezelf) te vervoeren (met die hakjes!!) op onze trouwdag. We moeten helemaal niet ver naar het gemeentehuis vanaf ons huisje en onze viering willen we waarschijnlijk ook in het dorp aan de molen houden. (dit is net ietsje verder als je hakken aan hebt)
En mijn vriend zit bij de fanfare dus die zou ons ook de hele tijd begeleiden in onze tocht..
Maar nu is de vraag heeft iemand een tof idee qua vervoermiddel?
We dachten misschien aan een bakfiets of stepjes? (maar ben wel bang dat het kleed er misschien tussen gaat zitten??! :O)

Iemand al ervaringen mee?

Elien

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 790


cindy
8-8-2015
 Meld misbruik17-3-2015 14:34:36

Ik dacht ook aan een step, maar vrees er voor voor jouw kleed en wat te doen als het regent dan???of een kruiwagen waarin iemand je vooruit duwt bv je papa. Was een idee hè. De kruiwagen zou je dan ook mooi kunnen aankleden en als het regent kan je een paraplu vasthouden. Succes ☺



jacky

 Meld misbruik17-3-2015 14:45:09

Een riksja huren zou een tof idee zijn, ik heb dat eenmaal meegemaakt met een koppel, achteraf stond hij in de tuin van de feestzaal en werden er nog foto's van genomen met het koppel alsook met de gasten.

Als je van oost vlaanderen bent: http://www.cyclart.be/fietsen/riksja-en-betjaks-verhuur/
Anders even googelen op rikjsa huren.



Tinne
3-10-2015
 Meld misbruik18-3-2015 18:24:59

Over bakfietsen stond een paar weken geleden iets op www.facebook.com/misboekje , ook met wat tips, geloof ik :-)

Kruiwagen vind ik wel hilarisch :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...