Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips winter wedding

  16-3-2015 21:22:50
Wie heeft originele ideeën om de zaal aan te kleden voor een echte "winter wedding"?

Sharon
5-12-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1117


Davy

 Meld misbruik17-3-2015 8:07:47

Dag Sharon & Lorenzo

Proficiat met jullie trouwplannen.
Kijk even op mijn blog voor inspiratie, ik heb te samen met een aantal leveranciers afgelopen winter een inspirational styled bridal shoot gedaan om bruidsparen te inspireren: www.allegebeure.be/blog-1/romantic-winter-wonderwedding-shoot-hof-ten-steen
Indien jullie graag de aankleding door een professional wenst te laten doen contacteer mij gerust voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Ik ben voorlopig nog beschikbaar op jullie huwelijksdatum.

Vriendelijke groet

Davy Achten

www.allegebeure.be



Tanja
24-1-2015
 Meld misbruik17-3-2015 10:45:01

Dag Sharon,

Wij hadden een echte winter wedding afgelopen januari. Het heeft zelfs goed gesneeuwd op onze dag!
Onze zaalverantwoordelijke heeft onze zalen helemaal ingekleed. De ceremoniezaal was wit en blauw, echte ijskleuren. Ze projecteerden ook een wintertafereel op groot scherm zodat het dus leek alsof we de hele tijd in de sneeuw zaten. Veel witte pels overal zorgde toch voor een verwarmend effect.
Onze eetzaal was heel romantisch ingericht met rode en oranje tinten en veel kaarsen en kandelaars.
Onze feestzaal was in versierd in onze themakleuren: zwart en goud. Metaaltinten doen het altijd goed in de winter, veel mooier dan in de zomer. Veel gouden en zwarte kralen, zwarte kaashouders, gezellige zwarte sofa's met pels, ...
Je kan een kijkje nemen op de facebook site van 't Poortgebouw; er staan enkele foto's van de decoratie ergens eind januari, begin februari.

Wij waren ons winterthema al begonnen met de uitnodigingen. In elke uitnodiging heb ik wat nep-sneeuw gestrooid en wat glitter.

Ook had ik een pelsen jasje aan en hebben we een dress code gehanteerd voor de gasten (zwart en goud).

Ik heb veel inspiratie gevonden op de Amerikaanse website www.theknot.com . Als je wil kan ik je proberen wat foto's door te sturen.

Veel succes!



Liesje

 Meld misbruik14-5-2015 16:59:06

wow goeie site! Ga me amuseren.
Trouw ook in de winter ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...