Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zonnebank?

  16-3-2015 14:21:01
Hallo allemaal

We trouwen op 29 augustus 2015
Zoals elk jaar gaan we half juli naar Spanje.
Ik ga een korte trouwkleed met open schouders aandoen.
Mijn schoonmoeder raadde me aan om eerst zonnebank te doen voor we op vakantie te vertrekken dit om witte banden te vermijden aan mijn schouders en mijn voeten (teenslippers).
Goed idee?

Groetjes Brenda

Brenda
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1686


ILSE
28-8-2015
 Meld misbruik16-3-2015 14:31:56

hoi,

wij gaan trouwen op 28/08/15 :-)) en wij gaan ook naar spanje half juli.
Ik zit dus met hetzelfde probleem, ik heb een open rug, met bikini aan ga ik dus ook witte lijnen hebben, ik denk een klein beetje op voorhand zonnebank te doen.
Als we terug zijn ook, om de witte lijnen inderdaad beetje weg te werken.
Veel succes! En fijne trouwdag gewenst :-))
ilse



Britt
4-7-2015
 Meld misbruik16-3-2015 15:28:50

Wij gaan in juni op vakantie en we trouwen begin juli, dus ik ga ook moeten opletten met mijn bikinibandjes aangezien ik een jurk zonder bandjes heb.

Ik denk eerlijk gezegd dat zonnebank op voorhand niet veel gaat helpen. Bandjes aan je schouders zijn volgens mij vrij gemakkelijk om af te laten bij een bikini zodat je daar al geen verschil ziet. Als je een lage ruguitsnijding hebt bij je kleed, wordt het al moeilijker denk ik. Verschil ga je volgens mij altijd zien. Maar ik denk dat je dat nadien met zonnebank misschien nog wel weg krijgt.

Bandjes op je voeten zal het moeilijkste worden, hoewel je daar ook wel mee kan opletten en verschillende modellen sandalen/slippers proberen te dragen.





Hanne
4-7-2015
 Meld misbruik16-3-2015 16:40:33

Ik trouw in juli, ga niet op reis maar wel onder de zonnebank. Mij is aangeraden sowieso te gaan vooraleer de zon schijnt. Eens witte bandjes, ook van de Belgische zon, blijf je dit zien. Anders moeten ze dit camoufleren met make-up, maar dat zie je ook. Ik ga misschien al in april.



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik16-3-2015 17:59:58

Brenda wij trouwen op dezelfde dag! :-) ik ga ook op voorhand zonnebank doen. Ik denk dat ik in mei al enkele keren ga gaan omdat ik dan gemakkelijker bruin in de zon. En dan misschien een maand vooraf terug beginnen gaan om witte bandjes weg te werken.



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik16-3-2015 18:16:14

Ik ben redelijk bruin van mezelf en ik bruin dus ook super snel!

Nu mijn probleem: mijn bandjes staan er het hele jaar door in!
Ik hoop dit te kunnen wegkrijgen door zoveel mogelijk strapless rond te lopen als het kan...
Ik sta in het onderwijs; dus ik heb me voorgenomen om elke zonnige dag strapless te zonnen op mijn terras ;-)
We gaan in juli naar Frankrijk en daar ga ik ook zoveel mogelijk mijn bandjes naar beneden laten! ;-)
Zonnebanken ga ik NIET doen; ik ben nu al té bruin tov vriendlief.



rita 29 08 2015

 Meld misbruik17-3-2015 17:41:24

je kan ook zo u laten bruin spuiten in een cabine , dit ga ik waarschijnlijk doen omdat ik niet meer onder de zonnebank mag gaan



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik18-3-2015 8:51:35

hallo,
Ik heb een zonneallergie dus voor mij word het al helemaal een probleem. Ik ben nu al 2 keer onder de zonnebank geweest om mijn lichaam gewoon te laten worden aan UV stralen. Wij trouwen op 22 augustus en heb een bovenstuk zonder bandjes. Mijn zonneallergie is meestal op mijn schouders,armen en borst. Ik zie er niet uit eens dat uitbreekt. Na 1 keer onder de zonnebank stond mijn rug vol met mijn allergie (eerste keer dat ik het daar heb). Ik ben dus ten einde raad. Mijn aanstaande bruint heel gemakkelijk en elke zomer is hij heel bruin dus wil ik ook een kleurtje hebben. Iemand ervaring met spuiten in een cabine? Ik heb zo'n schrik dat er op mijn kleed plekken zullen te zien zijn.



Brenda
29-8-2015
 Meld misbruik18-3-2015 8:55:33

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties en wat leuk dat er hier ook nog zijn die trouwen op 29/8/2015 :-)
Ik ga ook doen wat jolien zegt, strapless rondlopen en voordien een beetje zonnebank.
Ik ga eens informeren bij een zonnebankcenter

Groetjes Brenda



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik27-3-2015 22:10:43

@sandra
Hey, ik begrijp het volledig,over 2weken wat in de (eerste) zon gezeten,en daar waren
De boebels al😱 zeer frustrerend maar niks aan te doen,de vorige jaren kon ik het wat onderdrukken met zyrtec maar nu....
Wat ik elk jaar doe is me in een zonnecenter een bus sraytain kopen,en met de jaren,lukt het toch wel om geen strepen te hebben😃
Maar als we trouwen laat ik me 2dagen op voorhand onderhanden nemen,waarom 2dagen.... Dan word het bruin iets vager anders is het naar mijn persoonlijke mening te,
Maar das ook een persoonlijke keuze natuurlijk.
Je kan je natuurlijk elk jaar een kleine hoeveelheid cortizones laten inspuiten,maar zolang ik dit kan uitstellen hoe beter.
Veel succes
Grtjes Sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...