Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog iets vergeten?

  16-3-2015 11:37:44
Wij trouwen 26 juni 2015 alles gaat heel relax maar soms denk ik toch iets vergeten te hebben
Wij hebben namelijk al :
De kerk ondertrouw volgt in april
De wet is zojuist geregeld
Uitnodigingen verstuurd
Bedankjes zijn we bijna klaar met zelf te maken
Fotograaf is geregeld enkel de binnenlocatie contacteren
Dj is besproken gesprek volgt later
Trouwkleed is ok enkele retouches
Kostuum hangt al klaar
Bruidskindjes gaan we in april voor kijken
Versiering kerk volop mee bezig (zelf maken)
Locatie voor aperitief tussen gemeente en kerk geregeld enkel bevestigen met hoeveel
Kapper zo goed als ok dit weekend proef kapsel
Vervoer geregeld
Make up ok
Trouwringen maand ervoor ophalen
Kerkboekje zo goed als af enkel nog printen en muziek bij zoeken( instrumentaal)
Bruids schoenen ok voor beide
Lingerie ok
Feestzaal laatste week nog details te bespreken

Ben ik nu iets vergeten???


Lina
26-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1257


sarah
25-7-2015
 Meld misbruik16-3-2015 12:19:01

Bloemen/trouwboeket?



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik16-3-2015 13:11:18

Juwelen en de openingsdans. Ik moet alleen nog de ringen en onze kindjes kleden en de vriend zijn pak. Schrijf alles op. Ik doe een draaiboek zo vergeet je niks. Succes



Lina
26-6-2015
 Meld misbruik16-3-2015 16:56:21

Bloemen voor de kerk en tafel worden besteld 1 à 2 weken voor de trouw en bruidsboeket ging mijne toekomstige eind mei begin juni gaan luisteren of is dit te laat?
Juwelen voor mezelf zijn ook al aangekocht .openingsdans hebben we al Alleh het liedje althans maar we gaan het traditioneel houden en enkel onze intrede in de zaal iets specialer maken:-) ik heb zo wel wat genoteerd maar ben gelijk heel op mijn gemak en ik ben normaal een stresskip daarom dat ik denk dat ik iets over het hoofd gezien heb



Lindsay
18-4-2015
 Meld misbruik16-3-2015 16:58:27

- Eventueel notaris als je met huwelijkscontract werkt
- gastenboek

voor de rest lijkt alles mij in orde :-) Nog veel succes!



Sanne
10-6-2016
 Meld misbruik17-3-2015 7:17:13

Die bloemen zijn zeker niet de laat ze! Ik ben zelf bloemiste, als de mensen 2 weken ervoor nog hun bloemen komen bestellen is dit zeker nog op tijd zelfs! Er zijn soms venten die het maar dag ervoor komen vragen, als je dan iets specifiek of speciaal wilt is dat wel redelijk laat.



Jas
5-9-2015
 Meld misbruik18-3-2015 7:24:10

Een enveloppendoos?



Lina
26-6-2015
 Meld misbruik22-3-2015 18:16:06

Gastenboek gaan we zelf maken met zo een kader en kippendraad en dat ze met kaartjes zo moeten aan ophangen.
Envloppendoos heb ik een oude vogelkooi we gaan dat beetje versieren en dan is da ook in orde .
:-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...