Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis - Mauritius

  2-2-2007 11:03:30
Weet iemand wat voor weer we kunnen verwachten tijdens de maand juli in Mauritius(noord-oosten)?
Groetjes

Elke
29-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 642


Klara
2-6-2007
 Meld misbruik2-2-2007 11:17:58

Hi Elke,

Wij denken eraan om ook in Juli op huwelijksreis te gaan naar Mauritius. Wij hebben vernomen dat je dan best naar de westkant of het noorden gaat. In het oosten zou er in die periode veel wind zijn.

Met welke touroperator gaan jullie. Wij zijn nog aan het zoeken en prijzen aan het vergelijken.

Klaar



Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik2-2-2007 11:24:58

hoi, wij gaan ook naar Mauritius, van 24juni tem 12 juli. Wij hebben gekozen voor een weekje in een low-budget resort vlakbij een kitesurf school in de buurt van Belle Mare, en de laatste week gaan we naar een 5***** hotel ook in Belle Mare, een plek waar redelijk wat resorts te vinden zijn. We houden er rekening mee dat het niet zo mooi weer kan zijn, hopelijk overdag voldoende zon en 's avonds zal het wel een lange broek en trui worden...

Vele groetjes
Claudia



Elke
29-6-2007
 Meld misbruik2-2-2007 14:04:52

Hallo,
We zouden met best tours of pegase gaan. Is dat echt zo erg in het noordoosten? Hebben namelijk daar een hotel gezien dat we zien zitten ('Legends').
We twijfelen tussen jamaica of mauritius met voorkeur voor het laatste.
Groetjes



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik2-2-2007 20:52:32

wij gaan ook naar mauritius van 20 augustus tot 1 september.

We zitten ook in het legends hotel, maar dat was volgens mijn zus (die in een reisbureau werkt) de beste locatie omdat je daar een mooi landschap hebt én je een stuk zee voor "jezelf" hebt, bij de andere delen is het het 1 hotel naast het andere en het Legends hotel is afgezonderd, wat toch ook wel heel leuk lijkt :) we zien wel van het weer, normaal gezien regent dat daar niet vaak, behalve in januari - februari, de temperatuur is 24° ongeveer, wat voor mij meer als genoeg is :)



Evelien
7-7-2007
 Meld misbruik11-2-2007 12:01:10

Ik zou ook in juli op huwelijksreis willen gaan naar Mauritius. Maar het is redelijk duur. Welke touroperator raden jullie mij aan? Is Best tours goed? Is er in Mauritius veel te beleven?

Groetjes,

Evelien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums