Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nu is't aan ons

  15-3-2015 18:12:36
Jawel, de laatste week. Vrijgezellen al gepasseerd. Laatste dingskes. Deze week huis goed kuisen en genieten...:-)

Peggy
21-3-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1060


petra
17-7-2015
 Meld misbruik15-3-2015 19:45:53

Geniet ervan☺



Astrid
18-4-2015
 Meld misbruik16-3-2015 7:59:17

Hoe was je vrijgezellen? Wat hebben jullie gedaan?
Veel plezier zaterdag! Ik dacht gehoord te hebben dat er een goede kans op zon is 😊



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik16-3-2015 15:04:02

De vrijgezellen:

ik ben "ontvoerd" geweest eerst naar mijn schoonzus gereden (langs omwegen en bochten). Ik had een speciaal kleedje aan.

Na de middag was er een workshop Burlesque dansen geregeld. Dit was echt wel leuk, een volledige choreografie hebben we aangeleerd gekregen.

Daarna zijn we naar de Foor in Gent geweest, daar moest ik opdrachtjes doen. Nu die opdrachtjes zijn echt mijn ding niet hoor. Wat wel leuk was was bvb vragen om even te mogen helpen aan een kraam. Dan moest ik ook 4 blonde mannen met blauwe ogen vinden om mee op de foto te gaan => niet makkelijk te vinden hoor.

Daarna gaan eten in De Gekroonde Hoofden om nadien naar de Overpoortstraat te gaan (nromaal gingen we naar een karaoke gaan, maar die was dicht - oef).

Tegen 4u lag ik in mijn bedje.




Chantal
17-4-2015
 Meld misbruik16-3-2015 22:17:50

Geniet van je huwelijksdag!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...