Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervolg frustratie trouwringen en trouwalbum

  15-3-2015 17:33:18
Dag iedereen
Ik heb hier een berichtje geplaatst toen we 100 dagen getrouwd waren en alleen maar frustraties hadden over onze fotograaf en onze juwelier...
Inmiddels zijn we meer als 250 dagen getrouwd en uiteindelijk is alles goed gekomen maar niet dankzij de mensen in kwestie!
Misschien eerst het verhaal van de trouwringen. We hebben deze laten testen bij een goudsmid. De ringen waren al te licht om witgoud te zijn en ze hadden veel nikkel en zink verwerkt in de ringen, alsook koper. Dit verklaart natuurlijk de vieze groene vinger die mijn man en ik kregen tijdens het dragen. We kregen voor onze beide ringen 72(!!) euro... We hebben deze ingewisseld en een nieuwe trouwring laten maken. Dezelfde ring maar bij een meer betrouwbare juwelier. Ik weet niet of ik de naam van de juwelier in kwestie mag noemen waar wij problemen mee gehad hebben. Misschien zien ze dat hier als broodroof maar ik zou toch graag mensen willen waarschuwen...
Onze trouwalbum die hebben we uiteindelijk zelf samengesteld met de foto's van de fotograaf en de fotograaf heeft deze gewoon nog moeten afdrukken... Uiteindelijk was onze factuur nog een euro hoger dan we nog moesten betalen! Ik wou echt niet de volle factuur betalen, daar mijn man en ik uren werk gehad hebben om voor een mooi album te zorgen (met de niet al te mooie foto's van de fotograaf...)! Mijn man zei dat we ons er niet aan moesten laten kennen en uiteindelijk heb ik alles betaald... Ook hier weet ik niet of ik de naam mag noemen maar toch een gewaarschuwd man is er zeker twee waard als het om de mooiste dag van je leven gaat!!
Dames en heren, maak zeker een goede keuze en stel genoeg vragen! Wij zijn er helaas ook twee keer ingetrapt! Vraag om reacties van klanten. Misschien hier en beter teveel dan te weinig!
Desondanks alles, hadden we een prachtige dag en ik geniet er nog elke dag van na!!

Keke
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2099


Christ

 Meld misbruik15-3-2015 18:38:44

Oei, wat een vreselijk verhaal... :-(





Brenda
29-8-2015
 Meld misbruik15-3-2015 19:26:28

Dat is niet fijn! In welke gemeente was het van de juwelier en fotograaf?



Thierry

 Meld misbruik16-3-2015 9:53:08

Beste Keke,


Vermeld gewoon in welke gemeente de fotograaf en de juwelier wonen.

De mensen kunnen dan via privé berichtjes hier verdere info vragen over welke fotograaf en juwelier het hier gaat.

Zo speel je op veilig, en heb je toch jouw zoete wraak... .

Jammer dat het zo moest lopen, want een handelaar die luistert naar de klachten van een klant, komt hier altijd sterker uit.


Groeten,
Thierry



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik16-3-2015 18:06:20

De naam zou ik niet persé online vermelden - want dan kunnen ze eventueel klacht neerleggen wegens eerroof - maar wel eventueel de stad / dorp / regio waar je woont.

En niks verbied je om in je omgeving (familie en vrienden) de naam mondeling wel te noemen.
Zo weten zij alvast waar ze waarschijnlijk niet moeten zijn.

Net zoals ik mijn juwelier wel aanraad aan mijn omgeving, zegt er niks dat jij geen negatieve mening mag hebben over de jouwe nadat je er ontevreden was en zo bedrogen bent (ik neem immers aan dat je ringen in de winkel wel meer hebben gekost dan 72 euro).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info