Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ebay jurk

2-2-2007 10:36:55
Helaba bruidjes die op zijk naar een jurk,

Ik heb op ebay wat zitten kijken en ik kom altijd ene uit China tegen die voor ongeveer 100 euro de jurk in jou maat maakt en opstuurt, hebben jullie hiermee al ervaring?

Groetjes,
Sheron
02-02-2008 (nog juist 1 jaar :-))

Sheron
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 280

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-2-2007 11:25:58

Hey,

wel, ik weet niet of het over dezelfde gaat, maar mijn vriendin heeft ook in China een suitekleed laten maken. Het was eenvoudigweg PRACHTIG, helemaal op maat en hoe ze het gevraagd had.

En voor € 100 kan je niet sukkelen denk ik, desnoods verkoop je het weer. Proberen zou ik zeggen, als ik het vroeger geweten had, had ik het ook gedaan.

Groetjes,
Lieve

Anja

Meld misbruik4-2-2007 22:12:10

De mijne is daar ook besteld en die mevrouw heeft meermaals contact met mij.Wel in het Duits ik heb het er op gewaagd.grts Anja

Anja

Meld misbruik4-2-2007 22:12:28

De mijne is daar ook besteld en die mevrouw heeft meermaals contact met mij.Wel in het Duits ik heb het er op gewaagd.grts Anja

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik5-2-2007 9:45:33

Helaba Anja,

Als je je kleed hebt zou je kunnen laten weten of het goed is?

Groetjes,
Sheronneke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...