Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeen

  14-3-2015 1:02:40
Hallo iedereen,
Ik vind niks zo moeilijk als de bedankjes voor de gasten. Ik wou een snoepbuffet doen maar is dat niet te kinderlijk? Ik dacht peper en zoutvaatjes met daarop mister en missis in de vorm van een hart. Ik heb hier al naar gevraagd wat jullie doen? Maar hopelijk zien andere dit bericht en kunnen zei me vertellen wat zij doen. Een plitspaal gaan we niet doen. Ik moet alleen onze kleedjes de trouwringen en het ventje zijn trouwpak nog maar die bedankjes daar pieker ik me suf op. Groetjes

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1303


Hanne
4-7-2015
 Meld misbruik14-3-2015 7:41:51

Wij houden het simpel. Ik heb een plexiehart opgevuld met hartvormige doopsuiker. We wouden het eenvoudig houden want anders blijf je elkaar bedanken tijdens het feest. Je gasten geven een cadeau omdat ze naar het feest mogen komen en jij bedankt ze omdat ze iets geven enz. Mijn bedankjes zijn simpel en goedkoop ;).



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik14-3-2015 9:04:34

Wij zijn gegaan voor de peper en zoutvaatjes,heb deze besteld bij light in the box,zeer tevreden over. Heb lang getwijfeld om te bestellen via internet. Maar bij de aferekenig van je product krijg je de volledige prijs incl kosten!
Laat je dus niet afschrikken van sommige commentaren😉
Grtjes Sofie



leen
27-9-2014
 Meld misbruik14-3-2015 9:48:14

Bij ons konden ze zelf kiezen, ik had leuke zeephangertjes in hartvormig (wat tot mijn verbazing het populairste was), zo een stoffen gsmzakje)sokje met hartje met snoepjes in en dan nog doosjes met onze namen. Als je graag foto wil moet je het maar laten weten.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik14-3-2015 9:53:48

Hallo sofie, ,

dan heb je waarschijnlijk die zoutvaatjes en pepervaatje gezien die ik bedoelde want heb ook op die site gekeken en nog voor geen 1,50 had je er. Heb er al wat van besteld. Sommige mensen gooien hun bedankje weg wat ik nooit heb gedaan. En jij geeft dan ook zo een bedankje per koppel dan? Ik heb daar voor de kindjes wel al een kleine kauwgomballen automaat besteld. Groetjes



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik14-3-2015 10:09:04

Hey Cindy
Ja wij geven 1doosje per koppel,wij hebben deze bedankingen gekozen,omdat ze toch altijd van pas komen op tafel😉
Voor de kinderen heb ik bij trouwoutlet mini bellenblaasjes besteld,onze kids zijn er dol op! 😁
Grtjes Sofie



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik14-3-2015 10:23:11

Ja sofie, de bellenblaazjes heb ik ook en die gebruiken onze kindjes als we uit het gemeentehuis komen en ook voor de mensen in de suite. Ik ben niet voor rijst. Hè leen als je wil mag je me een foto bezorgen. Groetjes



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik14-3-2015 11:06:49

Wij hebben witte ballonnen die de kindjes op laten als we de kerk buiten komen,
Elke witte ballon staat voor een overleden familie lid
Op elke ballon zal ook de naam staan,wij zelf laten 1 ballon op met een sterretje op,deze staat voor een afgebroken zwangerschap,voor me zelf wel heel belangrijk,in mijn gedachten zal ze er bij zijn.
Rijst voorzie ik zelf niet!



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik14-3-2015 12:04:48

Ooh dat pakt mij. Wij laten ook witte ballonnen op met met een kaartje eraan en ook hun naam erop. Ik vind dat heel belangrijk. Eerst wou ik wensballonnen doen maar dat mag op sommige plaatsen niet dus doen wij ook de witte ballonnen. Een kind dat je verloren hebt zal je nooit vergeten daar denk je nog elke dag aan en de pijn blijft maar ze zal naar jullie kijken op jullie mooie dag. Ik versta je gevoel. Geniet van jullie dag en van elkaar.



Delphine
1-8-2014
 Meld misbruik14-3-2015 16:26:38

Wij hebben per koppel een flesje witte wijn gegeven van 25cl met daaraan een fototje van ons.



angie

 Meld misbruik14-3-2015 22:57:51

wat ik super leuk vond als bedankje...was een zakje gevuld met een flesje fris water en een dafalgan ..leuk,funny origineel... gr



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik15-3-2015 11:40:13

Ja angie dat heb ik nog al gehoord. Dat ze zo een kleine ehbo kistje geven en daarin een zonnebril, fles water en een dafalgan. 😂



Tanja
24-1-2015
 Meld misbruik16-3-2015 10:09:32

Dag Cindy,

Onze bedankjes waren mini boeddha beeldjes in het goud (ons thema was zwart en goud). Wij gaven boeddha beeldjes weg omdat we ons geluk wilden delen en een boeddha brengt enkel geluk als je deze gekregen hebt. Ik heb ze verpakt in zwarte zakjes met een gouden lint en een kaartje eraan met de volgende tekst: "Happiness is like a kiss: you must share it to enjoy it." en "The best way to multiply your happiness is to share it.".
Ook lag er overal zwart en gouden snoep (Ferrerro Rocher, Chocotoff, ...) die de gasten konden nemen zoveel ze wilden...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...