Terug naar overzicht
Ik heb even op Google gezocht voor jou. De firma heet blijkbaar niet Eglatine zoals jij schrijft, maar wel Eglantine. Je kan jouw jurk terugvinden op de volgende url: http://www.reveetrealite.com/collection.asp?id_createur... Mooie jurk trouwens!Maaike
ben eens gaan zien naar de link, inderdaad mooie jurk :-)
hey,bedakt door jou heb ik eindelijk ook een foto gevonden van mijn kleed!!!Ik kan je niet genoeg bedanken allemaal!!Nog een mooie trouw toegewenst!!!
Wendy,Je hebt btw een prachtige jurk gekozen!! En wees gerust ik heb het ook heel snel gevonden, raar hé! Het zal aan t merk liggen zeker ;-d Ik wil ook even mijn typfout verbeteren: BEDANKT! Voila nu is het goed!!groetjes,Clara
Hoi,ik heb dezelfde jurk gekocht! Ik bene chter nog op zoek naar een foto van het kleed. (de vrouw die mijn juweeltjes gaat maken wil de uitsnijding zien)Heb jij toevallig een foto van het kleed? mss eentje van jezelf in het kleed?Je zou me er een heel groot plezier mee doen!Alvast bedankt, groetjes Aline
hoi aline.ik ben intussen al een jaartje getrouwd maar nog steeds erg verliefd op mijn kleedje. tuurlijk kan ik je wat fototjes doorsturen .als je mij je email adres geeft zal ik je er een aantal bezorgen.groetjes Wendy