Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vintage strik - bretel; waar te vinden?

  9-3-2015 11:23:45
Hey iedereen

Een klein vraagje; ons hele feest gaat in "vintage chic" thema zijn, dus hubbie-to-be zou graag in plaats van een stropdas een strikje of bretels dragen, maar niet zo van die eenvoudige zwarte bretels ofzo.... Liever een stoffen (niet zijde) strikje of lederen of bruine bretels ofzo...alleen is de keuze in de winkel waar hij zijn kostuum heeft gekocht, nogal beperkt... Iemand een idee waar we zeker nog eens zouden kunnen gaan kijken voor leuke accessoires voor hem?
Laat de ideekes maar komen!
Dikke merci op voorhand!
x

Lenntje
6-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2675


Eileen
4-7-2015
 Meld misbruik9-3-2015 16:13:37

Dag Lenntje

Onze bruidskindjes zullen ook bretellen dragen, deze heb ik gevonden op eulalie.nl . Ze hebben ook voor volwassenen veel accessoires, oa. Bretellen.

Succes met de zoektocht!



Elien

 Meld misbruik9-3-2015 20:02:51

De tie bar! ;)
(google weet wel hoe de site echt heet)
Daar kan je dassen, strikjes, bretellen en sokken in dezelfde thema's kiezen.. duizende kleuren en prints!



Valerie
25-11-2017
 Meld misbruik10-3-2015 10:46:42

Voor echte bretellen, Albert Thurston



Katia
25-6-2016
 Meld misbruik10-3-2015 14:29:30

deze hebben er vele en vele mooi ;mrs bowtie

en Bartek design misschien?



eva
18-7-2015
 Meld misbruik10-3-2015 18:46:25

Ook op Etsy zeker te vinden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info