Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen

  7-3-2015 20:57:47
Ik heb de persoon als getuigen genomen die er altijd voor me was en dat is mijn papa. Hij heeft de vader en moederrol op zich genomen en hij heeft me met veel respect en liefde opgevoed. Ik wou ook mijn beste vriendin Als getuige vragen maar ik heb zo wat het vertrouwen in mensen verloren. Zij was er bij bij het zoeken van mijn eerste trouwkleed. Ik heb haar ook gezegd dat ik haar heel graag als mijn getuige wil maar Door sommige mensen ben ik het vertrouwen kwijt. Maar ze begreep het. Maar dan ga je denken en dan denk je zij kent mij als geen ander en weet hoe ik in elkaar steek want we kennen elkaar al 20 jaar en zij is meter van mijn zoon en ik fiere metie van haar dochter dus na wikke en wegen heb ik haar gevraagd als mijn tweede getuigen en er zijn veel traantjes gevloeid. Zij is er altijd voor me en ze steunt me Door dik en dun. Ik heb mijn hart gevolgd maar dat hart van me heeft me al eens een krak gegeven.

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 824


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik7-3-2015 21:25:57

Ik denk dat je een juiste keuze gemaakt hebt! :-)

Geniet samen van deze mooie dag!



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik8-3-2015 9:08:25

Dank je wel Jolie, jullie ook en dat het zonnetje mag schijnen. Groetjes ☺😊



Elke
8-8-2015
 Meld misbruik8-3-2015 9:17:38

Ik denk ook dat je de juiste keuze gemaakt hebt! Anders ga je er achteraf toch spijt van hebben ...

Laten we samen hopen dat het op die dag lekker warm gaat zijn met veel zon :D ! Veel succes en geniet van de rest van de voorbereidingen ;)



lesley
15-5-2015
 Meld misbruik8-3-2015 11:38:30

mooie keuze! Zal een mooie dag worden waar jullie later met veel plezier aan zullen terug denken ! ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...