Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TE KOOP bruidsaccessoires van Stephanie Brown en Rachel Simpson

  27-2-2015 18:18:45

Hallo,

https://www.dropbox.com/sc/whuky47qd0ahfk9/AAA8qwUJ1_nMM6xX5-l2tpkma

https://www.dropbox.com/sh/bvxj0r8z476ni1c/AAAKmYK5FwF4...

Ik doe 2 paar oorbellen weg, beiden van Stephanie Browne (Australië en besteld via U.K.) en heb ze maar 1 keer gedragen. Heb er veel complimenten over gekregen.

De haarpinnen heb ik zelfs niet gedragen, omdat ik uiteindelijk voor een birdcage sluier ben gegaan.

Het handtasje heb ik gebruikt voor 's avonds (handig voor make-up en dergelijke) en is afkomstig van Rachel Simpson. (U.K.)

Bij de oorbellen en de haarpinnen (die matchen) zit zelfs nog de rekening, maar is wel in pond.

Het zijn allemaal accessoires van een degelijk merk met naam en stuk voor stuk prachtige stukken. We kunnen beslist een mooie prijs overeenkomen. Het zijn stuks die je hier in België niet zal vinden. Ik heb ze dan ook laten overkomen van Engeland.

Graag hoor ik of er geïnteresseerden zijn.

groetjes,

Britt



Britt

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1544


Kristel

 Meld misbruik6-3-2015 21:32:23

Hey Britt,

Ik ben nog op zoek naar oorbellen en haarpinnen. Zou je mij kunnen doormailen (kristelvanderhenst@hotmail.com) hoeveel je hiervoor vraagt? Bedankt!



Britt

 Meld misbruik7-3-2015 13:57:19

De korte oorbellen zijn ondertussen verkocht.



Britt

 Meld misbruik11-4-2015 13:10:30

De lange oorbellen zijn ook verkocht.



Sofie
3-9-2016
 Meld misbruik15-6-2015 10:46:37

Hallo,


heb je het handtasje en de haarpinnen nog? heb eventueel interesse en zou graag enkele fotootjes zien?




Britt

 Meld misbruik16-6-2015 23:05:23

Sofie, ze zijn nog beschikbaar. Geef anders jouw mailadres even, hier of privé, dan kan ik vrijblijvend wat foto's doorsturen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...