Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  24-2-2015 21:29:06
Ik pieker me suf naar bedankjes die we kunnen geven aan onze gasten. Ik dacht aan iets waar we suikerbonen in kunnen doen. Dan denk ik aan bellenblazen met onze Namen erop. Nu zei een collega dat je in sluis snoep kunt kopen met de initialen van ons erin. Ik heb naar de site gekeken maar die vragen 30 Euro per kilo en je moet er 6 of 8kg zeker nemen. Toen dacht ik aan verschillende snoep op een plateau en dat de gasten zelf een potje kunnen vullen. Dan denk ik weer aan een spiegeltje voor de dames en voor de heren weet ik dan weer niet. Dus ik zit met de handen in het haar. Nu is mijn vraag, wat geven jullie aan jullie gasten? Alvast bedankt. Cindy

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 33 | Gelezen: 2128


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik24-2-2015 21:46:58

Hey,
Wij hebben peper&zout vaatjes met mr&mrs op,voor de kids heb ik mini bellenblaas
Grtjes Sofie



Melissa
16-7-2016
 Meld misbruik24-2-2015 21:51:58

Wat is jullie thema? Of hobby?



petra
17-7-2015
 Meld misbruik24-2-2015 22:05:54

Bellenblaas geeft vlekken ben er zelf geen fan van



Floshken

 Meld misbruik24-2-2015 22:33:26

Wij geven groene bedankjes nl een zonnebloem in een doosje.

Ik ben toch heel blij dat ik die besteld heb!




Eileen
4-7-2015
 Meld misbruik24-2-2015 23:10:39

Wij zullen clic-clac doosjes bestellen met hartenmuntjes erin. Dit is leuk voor na het feest en het kan achterna ook nog gebruikt worden, als pillendoosje....



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik24-2-2015 23:14:47

Wij hebben geen thema en hobby's ook niet. Wij leven voor onze kindjes. Die pepermunten zijn ook wel leuk. Ik weet het echt niet. PFFF..



evelien
9-5-2015
 Meld misbruik25-2-2015 6:42:20

Wij hebben kleine flesjes calvados en waarschijnlijk ook kleine potjes advocaat. Voor de kindjes hebben we snoepzakjes.



Nele
15-5-2015
 Meld misbruik25-2-2015 9:25:49

Kijk eens op deze site Cindy... wij doen zo'n hartjes-lollies om uit te delen aan het gemeentehuis, en om in een pot te steken om op de tafel te zetten bij het binnen/buiten komen van de zaal...

http://www.olilie.com/nl/lollies-hart.html

en deze hartjesnoepjes stoppen we in kleine zakjes, en dan in een papieren vogelhuisje.
Zo maken we er per koppel eentje.

http://www.olilie.com/nl/andere-doopsuiker-13.html

Veel succes!



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik25-2-2015 9:46:13

Die zonnebloem vind ik ook wel leuk! Waar heb je dat gevonden Floshken?
Ik had ook nog een idee om van die win for life van 1 euro per stuk op een houdertje te plaatsen en die te geven met het opschrift "wij hebben alreeds het groot lot gewonnen" maar dan ben je al snel veel geld kwijt want je moet dan ook nog houdertjes kopen.. En waar vind je die goedkoop..



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik25-2-2015 10:27:04

wij geven heel waarschijnlijk kleine cavaflesjes, met een gepersonalisseerde etiket op...
Wij zijn fervent cava drinkers en we wouden iets geven waar de mensen ook effectief iets aan hadden.
ik hou er niet van om prullaria te geven dat in een kast gestopt moet worden of een bedank kaartje, want bij mij vliegt het rechtstreeks de vuilnisbak in als ik het ontvang...



Kelly
17-5-2015
 Meld misbruik25-2-2015 10:34:02

wij geven gewoon van die kleine doosjes met suikerbonen in.
Ik wou daar geen grote zoektocht/geldsom aan besteden want aanvankelijk ging ik helemaal geen kadootjes kopen (ik vond het feit dat je naar ons feest mag komen al genoeg kado) maar toen zag ik mooi en spotgoedkope doosjes op lightinthebox en die heb ik dan gekocht.

Lorena, die cava flesjes vond ik ook nog een leuk idee maar mag ik vragen waar je dit hebt gevonden en hoeveel dit kost per flesje?



peggy

 Meld misbruik25-2-2015 10:41:09

Ik vind het vreemd om mensen die je mee hebt laten feesten, eten en drinken nog iets mee te geven bij het buitengaan.

De meeste dingen zijn prullaria die recht de vuilbak in gaat.

Stuur achteraf een bedankingskaartje. Vind ik veel persoonlijker.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik25-2-2015 11:09:28

Ja, ik vind dit ook zeer moeilijk.. Daarom dat ik dacht aan een win for life. Hopelijk wint er dan nog iemand iets ;-) .

Flesjes cava vind ik ook wel leuk maar bij ons zijn er veel die niet drinken.. Dus ja.. Daar kan ik dan ook al niet veel mee doen..
Iemand zei dan wel dat je eventueel ook flesjes water kan zetten met een gepersonaliseerd label rond.

Een collega van mij die had wel een leuk cadeau!
Die had een ehbo-kit gemaakt waarop vermeld stond "pas openen na het huwelijk" hierin zat een dafalgan, flesje water, muntjes..



Melissa
16-7-2016
 Meld misbruik25-2-2015 14:07:21

Die zonnebloem lijkt me ook wel leuk, aangezien ons thema groen is :p
Waar haal:je die?
Voor de vrouwen maak ik zelf zeepjes in het groen met een foto van ons in, voor de mannen ben ik er nog niet uit!



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik25-2-2015 15:44:12

Ik heb deze nog over
http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestarti...
Ze zijn heel mooi en passen bij veel thema's. Maar 50ct per stuk

Ze zijn over omdat wij ook een photobooth hadden met strips die eruit kwamen, en dit waren ook gelijk erg leuke bedankjes.
Dat is zeker ook een aanrader. Wij hebben spaghettii gebruikt, heel vriendelijk en een goede prijs http://spaghettii.be/
De mensen krijgen dan gelijk twee strips uit de fotomachine, eentje die ze kunnen gebruiken om iets op te schrijven (ons gastenboek gelijk) en dan aan een koort aan de muur te hangen, en eentje voor zelf te houden.
En nadien krijg je alle foto's in hoge resolutie nog eens via dropbox.



Kelly
18-8-2018
 Meld misbruik25-2-2015 15:50:36

wij gaan gepersonaliseerde sigarenbandjes laten maken en die rond een sigaar doen voor de mannen en voor de dames gepersonaliseerde chocolade. mijn vriend rookt met speciale gelegenheden altijd een sigaar en ik eet graag chocolade voor de kindjes denk ik aan snoeppotten zodat ze zelf een zakje kunnen vullen want ons zoontje eet graag snoep. zo blijven onze bedankjes persoonlijk. :)



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-2-2015 16:07:51

Hè Adriana

Ik heb eens gezien echt wel een leuk idee. Alleen denk ik dat ik wat gasten heb die er wat verlegen voor gaan zijn omdat te doen. Ik hou het zeker in mijn achterhoofd. Heb je er veel plaats voor nodig want ons dj heeft ook nogal veel aparatuur bij. Groetjes



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik25-2-2015 16:24:19

Bij ons waren de ooms, tantes, schoonouders enzo er het meest mee weg eigenlijk, er werden hele familiefoto's mee genomen :)
En de bomma's werden ook regelmatig in beeld geduwd :)
Ik had ook verwacht dat het eerder de jonge mensen en vrienden en zo zouden zijn, maar er zijn toch redelijk wat foto's gefotobombed door mijn schoonvader...
Wij hadden ook een fotograaf bijbetaald voor tot en met de openingsdans maar dat viel achteraf tegen qua prijs en foto's, dus we zijn heel blij dat we het gedaan hebben.



Brenda
29-8-2015
 Meld misbruik25-2-2015 18:55:24

Hier bij ons zijn Winkelwagenmuntjes met onze namen erin voor de vrouwen en voor de namen een flesje speciaal bier met gepersonaliseerde sticker



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik25-2-2015 20:00:08

Hè Adriana, wou je even laten weten dat ze niet konden op onze trouw. Was dadelijk verkocht. Nog even verder zoeken en denken. Alvast bedankt.



Melissa
16-7-2016
 Meld misbruik25-2-2015 21:07:12

Wij werken met de flitspaal voor de fotokes :p al heel leuke reacties hierover gehoord, dus meteen geboekt :p
@brenda welk bier is het dan? En waar laat je ze make?



petra
17-7-2015
 Meld misbruik25-2-2015 22:47:57

Mag ik vragen wat spagehettii hun Prijzen zijn mag ook via een berichtje☺. Merciekes



Adriana
18-10-2014
 Meld misbruik26-2-2015 8:37:11

Ze hadden vroeger een aparte prijscalculator maar ik vind die niet direct.
Ik geloof de huur voor de hele avond is iets van 250,- en de rest zijn opties en transportkosten. Je maakt het zo duur als je wilt, maar een hoop is zowiezo al inbegrepen.
Wij kwamen onder de 450,- uit ook al waren het nogal wat kilometers, we hebben hier wat over kunnen onderhandelen :)
Wij kwamen trouwens meer als toe met onze 650 prints, met een trouw van +/- 100 personen en 35 avondgasten, dus dat is wel veel.

http://spaghettii.be/faq.html



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik26-2-2015 12:53:06

@ kelly wij gaan ze halen in Lummen er is een winkel die zowel trouwkaarsen maakt als bedankjes... wij zitten flesje cava + gepersonalisseerde etiket op 5euro per flesje en daar krijg je 2 volle glazen uit...



Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik26-2-2015 14:10:46

Wij zitten ook nog wat in twijfel.
Er zijn wel wat ideeën, maar we weten nog niet direct welke kiezen.

Ofwel laten we een snoepzakje maken met een gepersonaliseerd 'kartonnetje' bovenaan (zoals deze, mr dan wel een mooie versie ;): http://www.geluk.com//media/catalog/product/cache/1/ima... )
We zouden er dan van die 'kersensnoepjes' insteken en op het kartonnetje iets laten zetten à la 'KERSverse bruid en bruidegom' (iets dat naar de kersen verwijst in elk geval ;)).

Ofwel zouden we een winkel laten ontwerpen die we dan zelf op doosjes nootjes zouden plakken. En op die wikkel zou dan iets staan van 'echtgeNOOTJES'
Zoiets dus: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1e/8e/ec/1e8e...
(maar we zouden dan wel voor een nieuw ontwerp gaan, van dit ben ik niet zo wild :)).

Ik vond op Pinterest ook flesjes Spa (water) met een pilletje tegen de hoofdpijn aan, vond ik ook gewéldig :-D
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fb/f5/3c/fbf5...

En dan nog de laatste die tot de opties behoort:
zonnebrillen, ook 'for the day after' :)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/26/c4/85/26c4...


Tot zover mijn inspiratie!
Groetjes
Lizzy



Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik26-2-2015 14:11:43

Het is trouwens een wiKKel en geen wiNkel die we zouden laten ontwerpen (een winkel zou er los over gaan ;)).



Annelies
17-7-2015
 Meld misbruik26-2-2015 15:18:23

Wij gaan een snoepbuffet doen. Iedereen kan zijn eigen zakje vullen.
Is leuk voor iedereen!



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik26-2-2015 19:52:37

Hè lizzy die echtgenotes vond ik ook heel mooi en die had ik ook al gezien. Ook een leuke keuze. Annelies aan dat snoepbuffet hebben wij ook gedacht met beertjes en kersen en zo van die gesuikerde hartjes met tekst erin. Maar zou dat niet te druk zijn als mensen weggaan? Echt hè alles ging zo van zelfsprekend maar die bedankjes houden mij wakker.



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik26-2-2015 20:50:34

Wij geven ook geen prularia spulletjes, maar zullen werken met de bedankingsfotootjes van de Feestflitser. Die fotootjes komen direct uit die machine en we gaan daar een foto standaard laten opzetten van onze trouwdag ofwel een leuke verlovingsfoto. Heb dat ook gezien op de trouw van onze neef.



Floshken

 Meld misbruik19-3-2015 13:13:55

hey Meiden,


voor diegene die interesse hadden in de zonnebloem.

hierbij de site waar ik deze gekocht heb! ik heb één bedankje per Koppel/gezin gekocht. Ik ga er per doosje een persoonlijke boodschap nog insteken en nadien sturen we een bedankingsfoto op.

http://www.geluk.com/plantjes-zaden-greengifts/zonnebloem-in-geschenkdoosje.html




Elien
22-8-2015
 Meld misbruik23-3-2015 18:57:34

Een leuk idee is ook chocomelk in een proefbuisje : een proefbuisje (glazen buisje met kurkje in, kan je kopen in ava waarschijnlijk of op internet) opvullen met chocoladevlokken of chocoladedruppels, kleine marshmellows (bestaat ook in kleine hartvorm) en suikerparels en op het buisje staat dan 'sweet love'. Dan kunnen ze dit meenemen en als je alles in een warm glaasje melk giet heb je een lekker chocomelk met mellowcakes in :-) mmmm...




Elien
22-8-2015
 Meld misbruik23-3-2015 19:00:21

ik bedoel marshmellowss mmmm :-)





Joost

 Meld misbruik10-6-2015 16:26:52

Beste mensen, opgelet... er zit terug een 'fakertje' in dit forum die overal valse berichten post. Deze werd eind 2013 om dezelfde reden uit deze groep gegooid. Ik geef het jullie maar mee dat dit niet de meeste eerlijke persoon is.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...