Terug naar overzicht
Hallo,ik heb mijn bruidslingerie gekocht in de winkel waar ik mijn trouwkleed gekocht heb. Dat was wel heel handig want ik kon het meteen passen onder mijn kleed om absoluut zeker te zijn dat het eronder ging. Mijn lingerie is van het merk Selmark. Dat vind je in de betere lingeriezaken wel terug. Marie-Jo is ook wel een merk waar ik tevreden van ben. Groetjes en succes,Isabel110807
Hey,Ik heb me ook suf gezocht naar Di Lorenzo en andere merken. Poirier vind ik persoonlijk niet zo mooi.Poirier vind je in de meeste bruidswinkels.Ik heb een Di Lorenzo (slechts 1 model) gevonden bij Lingerie Nancy in Zottegem. Ik was dolgelukkig dat ik het eindelijk gevonden had, maar toen ik het paste zat het echt niet goed. In Nederland zijn er heel wat verkoopsadressen, maar in België blijkbaar moeilijk te vinden.Ik ben nu nog aan 't twijfelen tussen Selmark en Marie-Jo.Isabel, in welke winkel heb jij uw Selmark gevonden want ook dat blijkt niet zo simpel te vinden (bh's wel maar een torselet niet)?Groetjes, Sissi
hallo, ik ga morgen passen in Le Chapeau, daar zouden ze de volledige collectie van Poirier hebben, hebben ze mij gezegd. Ben benieuwd. Op de website van Selmark kan je vragen waar ze die lingerie verkopen in uw buurt.hopelijk ben je hier iets mee. Groetjes
Hey Caroline,Ik heb een mail verstuurd naar Selmark. Ik heb dan naar de winkels gebeld maar de meeste hebben geen torseletten.Groetjes, Sissi