Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes kleden

  23-2-2015 8:35:22
Hallo allemaal,
We zijn op zoek naar de kledij voor de bruidskindjes,
meisje en jongen van 6jr
jongen en meisje van 3 en 4 jr
voor meisjes zijn we op zoek naar kleedje dat beetje A-lijn heeft maar wel heel romantisch..
voor de jongens zoeken we een adres voor een mooie blauwe broek (geklede broek) met mooi wit hemd en een blauwe strik.. we zijn vooral op zoek naar de broek!
Weet iemand winkeltjes in Oost-vlaanderen, regio Gent, Lochristi, evergem, Eeklo... Ben hopeloos op zoek... :-/
ik hoop dat jullie echt tips hebben.
Merci alvast!!!!!!!
ilse

ILSE
28-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1691


Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik23-2-2015 10:33:21

kijk eens op de site van de c&a, is wel niet super gekleed, maar ze hebben er heel wat. Ook een mooi wit jurkje voor meisjes.



majona
30-5-2015
 Meld misbruik23-2-2015 12:35:49

sofiefee.nl is een echte aanrader, hele mooie kleedjes, snelle levering en ook de prijzen zijn heel aangenaam!



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik23-2-2015 14:40:48

Het Ilse,

Ik ben van Eeklo, maar bij ons in buurt ken ik geen winkels. Eventueel Chloë, maar vond er zelf geen mooie jurkjes.

Voor mijn dochtertjes ga ik bestellen op lightinthebox.com

Ze zijn niet duur en erg mooi en je kan zelf je kleur kiezen! Kijk maar eens, echt de moeite!

Succes!


groetjes




Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik23-2-2015 15:39:43

geklede blauwe broeken hebben ze nu in de zara hangen!
ben er dit weekend nog geweest



Sarah
1-8-2015
 Meld misbruik24-2-2015 20:27:24

heb jij al eens besteld via lightinthebox? Wij zijn van plan om daar ook een jurk te bestellen?



ILSE
28-8-2015
 Meld misbruik12-3-2015 11:49:49

Hallo allemaal,

heb ondertussen kledij gevonden.
Blauwe kostuumbroek in zara
wit hemdje van Dal Lago in winkel Doets&Doets in Gent + schoenen
strikje besteld bij de baerdemaeker in eeklo
nu nog op zoek naar ceintuur in donkerblauw uiteraard :-))
voor de meisjes hebben we een kleedje gekozen uit de collectie bij Pierre Yves, supermooi!! De gouden schoentjes voor de meisjes komen ook uit Gent
Toch bedankt om allemaal mee te denken :-))
Ben nu volop bezig met onze uitnodigingen ... SPANNEND


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...