Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

video

  22-2-2015 19:58:51
iemand een idee waarom jp videoproducties nergens meer te vinden is, bedrijf gestopt mss?

Patrick

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2029


INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik23-2-2015 18:24:38

Er zijn vermoedelijk honderden... videografen verspreid over heel Vlaanderen. Kun je specifieker zijn?



danny

 Meld misbruik23-2-2015 18:57:52

Er staat "jp videoproducties", dat lijkt mij toch specifiek genoeg :)
Als ik het goed voor heb was dit Jan Peeters (http://www.jpvideo.be/ ), zijn website is ook weg.



Patrick

 Meld misbruik23-2-2015 21:36:48

Inderdaad Danny, is Jan Peters. Ik vind het wat raar, hij stond verleden jaar nog op een beurs liet ik mij vertellen en er is niets meer van terug te vinden op het web.
Er wordt ook nog heel weinig geadverteerd hier op Wij trouwen wat videografen betreft, vergeleken bij verleden jaar, Zal crisis zijn zeker...



danny

 Meld misbruik23-2-2015 21:53:22

Ik vraag mij af of het veel nut heeft om hier te adverteren, er wordt toch altijd gevraagd wie een goede of goedkope videograaf kent en de adverterende videografen bieden zich dan gewoonlijk ook aan en dat terwijl ze al in een mooi overzicht staan aan de rechterkant. Ze worden blijkbaar niet rechtstreeks gecontacteerd, het enige voordeel dat ze hebben is dat ze zelf reclame mogen maken maar dat doen de bruiden ook voor andere niet adverterende videografen.



Patrick

 Meld misbruik24-2-2015 9:01:26

@ danny
Het is vooral de mond aan mond reclame die het beste resultaat bied, 80% van de klanten komen op die wijze bij ons toch op die manier terecht.
Mijn collega adverteert hier wel, dat is de rest, zo 'n 20% dus. Beter dit dan niets maar het kost dan zo ook een 600 euro per jaar vermoed ik.
Je kan dit niet doorrekenen aan je klanten natuurlijk. Het is al heel moeilijk om als zelfstandig videograaf aan de bak te komen door al de mensen die het als hobby doen. Je mag dan natuurlijk niet verwachten dat ze hetzelfde resultaat hebben, daar duwt het schoentje meestal... Als je soms trailers hier bekijkt zeg je amaai...prutsers. maar als de koppeltjes daarmee tevreden zijn waarom niet.
Onlangs 2 nieuwe toestellen aangeschaft om nog beter resultaten te halen, zo 'n 12000 euro met lenzen, daar mag je al enkele reportages voor maken. Enfin, gelukkig zijn er bruidjes die wel het nut zien van een levenslange herinnering.
Maar het budget van de trouwertjes moet het natuurlijk toelaten, het kost allemaal al heel wat voor hun (en voor ons) ik begrijp dat, maar je mag ook het onmogelijke niet verwachten van een beroepsfoto-videograaf hé.
Oeps, we wijken af, straks krijgen we er van langs...Groetjes.



Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik24-2-2015 12:53:32

Wij hadden Jan Peeters als videograaf op ons huwelijk en wij zijn er heel tevreden van. Niks van opmerkingen erover. Maar ik moet wel zeggen dat Jan niet meer van de jongste is en dat heeft er mss mee te maken.
Hij kan ook problemen hebben op gezondheidsvlak dat hij ermee gestopt is, ...
Er kunnen veel redenen zijn waarom hij gestopt is hé :-)



Patrick

 Meld misbruik24-2-2015 15:06:31

Zou inderdaad gestopt zijn door ziekte, jammer natuurlijk, alle sterkte toegewenst alvast, een toffe videograaf die heel wat koppeltjes heel gelukkig heeft gemaakt met zijn videografie.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info