Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidsjongen?

  20-2-2015 10:07:29
Hallo iedereen,

Nu het voor ons echt begint te korten, moet ik eens beginnen met mijn zoektocht naar kledij voor onze bruidsjonkers, (10 en 7 jaar oud)
Nu ze hebben beiden aangegeven dat ze een echt pak aan willen met echte herenschoenen , wat mij op zich niet zo een makkelijke opgave lijkt?!

Waar kan ik het beste gaan kijken voor hun kleren? ik zelf ben van Limburg, maar vindt het op zich geen probleem om naar Antwerpen op te rijden als ik ze daar vind en ook nog iets kan uitsparen...

Dus iedereen die zich geroepen voelt, mag me gerust adresjes doorgeven!
Alvast bedankt

groetjes lorena

Lorena
26-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1052


Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik20-2-2015 10:31:37

In Zara en C&A hebben ze kinderkostuums. Misschien daar al eens kijken (of op hun webshop)?



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik20-2-2015 10:42:25

Op dit moment liggen overal de communiecollecties in de winkel. Daarin vind je ook vaak de combinatie blazer met broek. Het voordeel is dat ze dit erna ook nog kunnen dragen. En communiekleding hoeft niet duur te zijn, ook bij C&A en JBC hebben ze communiecollecties. Misschien kan je daar een kijkje nemen voor je het "ver" gaat zoeken? Als budget geen probleem is, kan je ook naar een grote speciaalzaak gaan. Kijk in eender welk magazine/krant en je zal wel een advertentie voor eentje in jouw buurt zien.

Echte "herenschoenen" daarentegen denk ik dat erg moeilijk wordt. Ik zou echt niet weten waar je dat vindt, en geloof me, ik heb al héél veel schoenen voor jongens bekeken/gezocht en gekocht :-)




petra
17-7-2015
 Meld misbruik20-2-2015 11:15:50

Spoza in heusden zolder verkopen ze oa kinderkostuums . Ik heb gewoon gekeken voor de nieuwsschierigheid. Ik heb er er gezien voor rond de 55 euro voor de kleine maatjes. Voor jouw leeftijd betaal je mischien iets meer. Schoenen heb ik niet gekeken maar ze verkopen er ook pumps dus de kans zit erin dat ze ook gekleede kinderenschoenen hebben



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik20-2-2015 14:42:16

Hey,
Onze 2jongens gaan in pak,ik heb deze gehuurd bij steyl tailors in Aalst, dan is alles in de zelfde lijn als de suite, alleen dat we voor de jongens gekozen hebben voor een roze strik,en de suite een das heeft.
Onze jongens zijn 7en2
Grtjes Sofie



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik20-2-2015 14:48:24

Oeps. Style tailors!



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik20-2-2015 15:12:57

Ik heb net eens op de websites van de jbc en c&a gekeken maar vind hun communiecollectie totaal niet mooi en helemaal niks feestelijks aan. is veel te casual, terwijl ik echt wel een geklede kostuum zoek... Huren is ook geen optie, ik wil ze echt aankopen...

Dus als jullie nog adresjes weten voor kinderkostuums?
@ Petra wanneer ben je daar geweest? hadden ze ook blauwe kostuumpjes?
dank je alvast voor de tip!

groetjes



petra
17-7-2015
 Meld misbruik20-2-2015 16:56:37

3 weekenden geleden. Blauw denk het wel durf het wel niet zeker zeggen. Gestreept , wit en zwart weet ik zeker. Anders moet je eens bellen. Is een leuke winkel wordt door Turkse mensen uitgebaat heel vriendelijk en spreken vloeiend Nederlands



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik21-2-2015 10:07:46

Bij DOD in Brussel vind je ook echte mini-kostuums tegen een mini prijs. Maar je weet niet op voorhand wat er precies gaat zijn en of je maat er is. Er is daar ook altijd een uitgebreide communiecollectie, in alle stijlen.
Ik ben persoonlijk ook geen fan van C&A of JBC. Mijn zoontje heeft vorig jaar zijn communie gedaan en hij had een tenue van Van Hassels (blazer, broek, hemd), maar die doen sinds dit jaar jammer genoeg geen kindercollectie meer. CKS heeft ook mooie kleren voor kinderen, ook de combinatie broek/gilet/blazer. Maar je gaat daar geen "herenkostuum" vinden, het blijft kinderkleding. Als het echt dat is wat je wil, ga je dat niet in een gewone winkel vinden. Dan heb ik helaas geen tips.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...