Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen klasgenootjes voor gemeentehuis

  19-2-2015 15:18:45

Hoi


Bij ons geen kerkelijk huwelijk enkel gemeentehuis. Nu is het wel zo dat er bij ons na de plechtigheid een glas aangeboden wordt door de gemeente.

Ik had ook zo de idee om de klasgenootjes van Marit uit te nodigen om te komen "supporteren" in het gemeentehuis. Zou hier ook aparte kaartjes (nu nog) voor laten drukken. Zou ik hetzelfde versje als op de uitnodigingen voor feest nemen? Of iets persoonlijker vanuit Marit haar naam dan?

Tips en ideeën welkom.


Peggy
21-3-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1075


Nele
15-5-2015
 Meld misbruik19-2-2015 20:51:09

Ik zou het persoonlijk heel leuk vinden mocht de uitnodiging vanuit Marit haar naam wordt geschreven.
Dat zij haar vriendjes uitnodigt om mee feest te komen vieren omdat mama en papa trouwen.
Ik weet niet hoe oud ze is, maar misschien kan ze zelf iets bedenken van tekstje? Of zelfs met een tekening erbij? :)



lien
18-10-2014
 Meld misbruik19-2-2015 21:47:23

Wij hebben onze kindjes aelf uitnodigingen laten maken voor de kindjes van de klas. Ze hadden elk een tekening gemaakt over trouwen en die hebben we laten drukken. En dan een tekstje uit hun naam. Ze hebben dan ook aan alle kindjes die er waren snoepjes en een drankje mogen 'trakteren'.



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik20-2-2015 8:51:13

Hey Lien, dat "trakteren" vind ik wel leuk.

Aangezien er toch een kleine receptie door de gemeente aangeboden wordt.

Dan is het enkel nog uitkijken naar een leuk kadootje.

Ze is 6 jaar, zelf een tekstje dat zal nog niet gaan. Maar ga het wel opstellen uit haar naam. Ze zal fier zijn dat ze die mag uitdelen.

Lien: welk tekstje had je aub?

Dank




Kim
27-6-2015
 Meld misbruik20-2-2015 12:22:29

Vergeet de juffen (meesters) niet, die vinden het ook altijd fijn om aanwezig te zijn! Ik ga morgen ook naar huwelijk op het gemeentehuis van een kindje uit m'n klas. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...