Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachtmerrie

  19-2-2015 15:09:23
Wie van jullie begint hier ook zo raar te dromen over hunne trouw? Ik had gedroomd dat ik mijn kleed mocht gaan passen en het was niet mijn kleed maar het een heel ander en echt een vies. Een kleed met veel zwart in. Jakkes. Ik was in alle staten en de tranen kwamen en ben dan ook met tranen wakker geworden. En ik word wakker en val daarna terug in slaap en dan droom ik dat ik mijn versiering ben vergeten voor onze zaal. Help!!!! Gelukkig allemaal maar een nare droom maar vond het alles behalve een droom. Een nachtmerrie nummer 1. Is dit al de stress? Ik ben al heel ver met alles. Gisteren zelfs alle versiering in dozen gedaan en in potjes en al mijn rozeblaadjes losgemaakt. Geen reden tot paniek. ☺

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 949


Steven
22-8-2015
 Meld misbruik19-2-2015 15:18:00

Geen paniek! Alles komt wel goed ;-) en telkens je zo een nachtmerrie hebt schrijf je gewoon op wat je vergeten was in die droom en dan weet je dat die droom zeker niet zal uitkomen ;-)



Laarke
28-3-2015
 Meld misbruik19-2-2015 15:44:57

Ik heb het soms ook... enkele voorbeelden:

mijn vriend (dan al man) en ik mochten niet samen zitten aan één tafel voor het feest, alles was mannen en vrouwen apart, openingsdans was er dus ook niet en er was helemaal geen leuke sfeer.

in de kerk kwam er ineens een ex binnen van mijn vriend en kuste hem vol op de mond en daardoor ging dus ons huwelijk niet door.

en zo nog een paar rare dromen :-)

Over mijn kleed heb ik nog niet gedroomd ;-) , maandag heb ik mijn 2de pas want binnen 36dagen is het zover voor ons. Die dromen zijn echt wel bedrog en als je alles goed voorbereidt, komt het allemaal wel in orde! Veel succes nog!!




Kelly
18-8-2018
 Meld misbruik19-2-2015 19:22:04

hier ook vele nachtmerries,

en plezierig is het niet.

Nu ik er minder mee bezig ben heb ik het ook niet meer (gelukkig)

Komt wel goed.




petra
17-7-2015
 Meld misbruik19-2-2015 20:36:45

Hier ook nachtmerries ivm de trouw. Is normaal denk ik



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik19-2-2015 22:13:11

oh, wat een opluchting! ik heb al over zoveel dingen van de trouw nachtmerries gehad... ik was te laat op mijn eigen trouw, stond in een jeans op het avondfeest, trouwde op de ergste locaties, en zelfs de man aan mijn zij was niet mijn ventje. om nog maar te zwijgen van ongewenste familie en nog meer trouwkleednachtmerries... het komt wel vaker voor.



bjorn
10-7-2015
 Meld misbruik20-2-2015 0:12:20

oef ...... ben ik blij dat ik niet de enige ben das deze week ook begonnen zijn vreemde dromen (hopelijk blijven ze maar bedrog...)
ik droomde deze nacht nog dat ik met hachi onze trouwringbrengende hond in onze feestzaal was om voorbereidingen te doen en dat ik alles nakeek plots deed ik de deur open om de tuin te doen en viel ik in een enorme vijver was me dat verschieten......gelukkig maakte mijn ventje me wakker met een welverdiende kus en alles was snel vergeten tis toch zooo een schat die van mij ben ik blij dak mijn prinsje op het zwarte paard heb gevonden :)
dont worry de dromen kan ik de baas en ik hoop voor jou jij ook :)



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik20-2-2015 10:12:50

Merci allemaal. Ja niet normaal die dromen. Ik kijk hier zo naar uit naar deze dag en ik zal stralen met de mensen rondom mij die ik graag zie. We staan al heel ver met onze voorbereidingen. Op een maand hebben we al veel bereikt. Succes nog allemaal en gelijk Marco borsato zegt de meeste dromen zijn bedrog. Gelukkig maar. Xxx



He
1-8-2015
 Meld misbruik20-2-2015 10:43:26

Ik heb ook al vanalles gedroomd!
Dat de hairstyliste mijn haar verpest had, dat mijn verloofde mijn kleed voor de trouw te zien kreeg en dat er plots aan het altaar niet mijn verloofde maar een vriend van mij stond! Echt vreselijk.
Ik begon onmiddellijk te wenen toen ik zag dat het niet mijn verloofde was die me stond op te wachten
Echt niet leuk dus



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik20-2-2015 19:21:02

Ja zo zie je maar dat we in onze dromen ook wel dikwijls bezig zijn met onze trouw. Ik vind die dromen verschrikkelijk. En ook al is het maar een nare droom toch hoop je dat hier niks vanuit komt. Diep in en uit ademen , alles komt goed. ☺☺



Bruidje
5-9-2015
 Meld misbruik21-2-2015 19:06:31

Ik ook dat ze het verkeerde kleed hadden besteld ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...