Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma

  15-2-2015 16:13:37
Wij trouwen om 14 uur aan het gemaantehuis en heeft een half uur in beslag. Dan daarna gaan wij foto's trekken maar ik vraag me af wat ik in die tussen tijd met mijn schoonfamilie moet doen die uit antwerpen komen. Ik wou tegen vier uur als hè kan in onze zaal gaan maar mijn schoonmaak is iemand die nogal graag drinkt en ik wil dan ook niet dat ze al zat is voor mijn feest begint. Ze hebben wel allemaal 1km van onze zaal een hotel geboekt. Eerst dacht ik om bij mijn thuis te komen maar dan is het hier iets wat te druk. Ik weet het hier even echt niet meer. Iemand die mij kan helpen?

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 856


Christ

 Meld misbruik15-2-2015 16:33:06

Ik zou de fotosessie voor het gemeentehuis doen! Erna kan je samen met de schoonfamilie ook rustig familiefoto's nemen... inchecken in het hotel en klaar maken voor het feest!


Greetz,

Christ




Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik15-2-2015 18:54:59

Onze dichte familie mag in de zaal een gebak met koffietje gaan eten/drinken terwijl wij tussen 17 uur en 18u30 nog wat foto's nemen.
Misschien laat jouw feestzaal dat ook toe? Kan meestal perfect als je er op voorhand naar vraagt



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik19-2-2015 10:51:52

Ik ben van Gent en mijn partner van Aalst.
We wonen nu in Evergem, maar dus het grootste deel van de familie komt dus van Aalst. Wij trouwen om 11u en zij hebben ook (zo goed als) allemaal een hotel geboekt, waar wij ook zullen overnachten. Zij waren juist blij dat er nog wat tijd tussen de 'dienst' en het feest zal zijn. Ze kunnen dan op't gemak inchecken, hun nog even verfrissen en eventueel nog wat rusten...
Voor hen was het dus niet echt nosig dat ze wat bezigheid hadden :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...