Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met trouwlijst.be?

  10-2-2015 21:29:57
Hallo iedereen,

We trouwen in mei, en het leek ons leuk idee om als cadeautip een online huwelijkslijst te maken met onze dromen op. Zo kunnen onze gasten zelf kiezen welke droom ze eventueel willen sponsoren.

Nu vroeg ik me af of iemand van jullie al ervaring heeft met de site www.trouwlijst.be ?
Waren jullie tevreden? Waren jullie gasten geneigd via de site iets te sponsoren, of stortten ze toch liever op jullie rekening? En klopt het dat de site nu gratis is, dat er geen transactiekosten meer zijn?

Dank jullie wel voor de feedback! Dit zou ons zeer veel helpen!

Groetjes,

Debbie

Deborah
23-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1872


Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik11-2-2015 14:11:50

Ik kende het niet, maar het ziet er wel heel tof uit!



sarah
25-7-2015
 Meld misbruik11-2-2015 14:35:15

Wij gaan het ook gebruiken! Vroeger was het betalend, maar nu niet meer:
de genodigde "sponsort" een bepaald bedrag en wanneer je doorklikt naar "betalen" dan verschijnt gewoon het rekeningnummer dat je zelf hebt opgegeven dus er kan ook gewoon niets afgehouden worden...



Vicky
24-4-2015
 Meld misbruik11-2-2015 22:51:57

Wij vonden dit ook interessant tot we de algemene voorwaarden gingen lezen:

Vergoedingen & Facturatie
Er wordt per donatie een transactiekost van 4,5% afgehouden vooraleer het doorgestort wordt aan de leden. Deze vergoeding dient om alle transacties, verwerkingen en onderhoud van de accounts te dekken, de bedrijfs- en webhosting kosten, de website, de klantendienst, en de andere zakelijke en marketing bedrijfskosten.

Lijkt me niet zo gratis dus...




sarah
25-7-2015
 Meld misbruik12-2-2015 7:09:00

Je moet maar eens op hun facebook pagina kijken, vroeger was het betalend, nu niet meer... Ik heb het zelf ook geprobeerd en als je bv. 50 euro sponsort en je gaat dan naar "afrekenen" dan verschijnt gewoon dit bericht:

Schrijf € 50,00 over op rekeningnummer BExx xxxx xxxx xxxx op naam van: ..... & ... . De verloofden krijgen binnenkort uw persoonlijk bericht.
Bedankt voor uw bezoek aan Trouwlijst.be

Het rekeningnummer is gewoon je eigen rekeningnummer...



kaath
11-10-2014
 Meld misbruik12-2-2015 20:39:35

Wij hebben het gebruikt in oktober en het is even fantastisch als het lijkt!
Supermakkelijk en de mensen waren er heel enthousiast over.

ik zou het onmiddellijk terug zo doen.

Groetjes

K



Deborah
23-5-2015
 Meld misbruik17-2-2015 17:58:42

Super! Dank je wel allemaal voor de reacties!



Karin
6-5-2015
 Meld misbruik23-4-2015 16:34:39

Een ander leuk initiatief is www.pluq.be . Ze zijn nog maar net gestart en de website ziet er wel mooi uit.



Cindy
7-4-2018
 Meld misbruik19-12-2017 22:22:25

Dag Debbie

Hebben jullie uiteindelijk gebruik gemaakt van deze website?
Is dat meegevallen?
En waren er nu extra kosten?

Bedankt voor je antwoord.
Cindy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...