Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidskindjes

  10-2-2015 18:16:55
Hallo,
Wij hebben 2 bruidskindjes een jongen van 2 jaar en een meisje van 4 jaar.
Voor het meisje een kleedje vinden is geen probleem maar voor de jongen vinden we niet echt iets. We willen niet dat het een kostuumpje is maar een een broek tot aan de knieën of iets langer met een hemdje. Weet er iemand wat winkels?

Anke
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1682


Brenda
29-8-2015
 Meld misbruik10-2-2015 19:26:14

Jbc daar heb ik voor de jongens een korte broek (donkergrijs) en hemdje met patronen en dun vestje gevonden (donkergrijs)

Groetjes Brenda



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik10-2-2015 19:46:09

In de c&a vind je ook heel mooi kleren voor een jongen en ook voor een meisje. Je trouwt in de zomer dus een korte broek is dan wel leuk. Hier wou de zoon een kostuum met een krat. Wij trouwen in de zomer dus zal hij ook een korte broek aandoen met een hemdje en een gilet en een stropdas. Hij staat er knap in. De meisjes in een wit kleed en liefst het zelf. Je zal wel iets heel moois vinden. Succes



Britt
4-7-2015
 Meld misbruik10-2-2015 21:55:49

Ik ga hier mee volgen, want wij hebben ook een jongen en meisje als bruidskindjes. En voor een meisje verkopen ze genoeg leuke kleedjes, maar voor een jongen vind ik het ook heel moeilijk.
Ik wil ook iets met leuke kleurtjes dat nadien nog kan afgedragen worden, maar voorlopig dus nog niets gevonden.



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik11-2-2015 9:08:52

Idem hier, mijn zoektocht moet ook nog beginnen! :-)



Sarah
17-4-2015
 Meld misbruik11-2-2015 14:10:43

En hier ook idem. Wij willen geen klassiek gedoe voor de bruidskindjes (geen mini-versie van een trouwkleed of trouwkostuumpje), maar ofwel is het te duur voor een tof kleedje, ofwel niet echt mijn smaak. Ik was echt geschrokken van de prijzen (wij hebben zelf geen kindjes, dus ik wist niet dat kinderkleren zooo duur waren!).
Ik heb toffe stof gevonden en een vriendin gaat er kleedjes van naaien voor de meisjes. Het kraagje van het kleedje komt in de stof die we gaan gebruiken voor de jongenshemdjes.
Dan gewoon nog een broek vinden die erbij past, maar dat zie ik al meer zitten om te vinden...



Naomi
8-8-2015
 Meld misbruik11-2-2015 14:38:59

Hoi, ik weet niet waar jullie wonen, maar in Hasselt is er echt een toffe winkel met mooie kleren, zowel voor jongens als voor meisjes, met veel keuze en zowat alle stijlen (hemden, polo's, klassiek of minder stijf, ...). De winkel heet For Stars en is ook makkelijk te bereiken (vlakbij de autostrade, je hoef niet het centrum in te rijden). Misschien daar eens een kijkje nemen?



Anke
4-7-2015
 Meld misbruik11-2-2015 17:49:53

Naomi bedankt voor de tip , daar ga ik zeker eens kijken. In de c&a ben ik ook al gaan kijken maar niks gevonden want we werken met een specifieke kleur. Hopelijk vinden jullie ook allemaal iets naar jullie goesting want het is niet simpel.



bjorn
10-7-2015
 Meld misbruik12-2-2015 1:25:10

hallo ,
wij regio kortrijk hebben een winkel die ukki heet daar verkopen ze momenteel heel mooie zomertuniekjes voor jongens heb dat toevallig in voorbijlopen opgemerkt mss een gelijkaardige winkel bij jullie in de buurt?
veel succes in jullie zoektocht



Bianca
28-8-2015
 Meld misbruik21-5-2015 10:19:22

Hallo,

hebben jullie ondertussen iets gevonden?
Wij zijn een 3tal weken in Gent gaan kijken maar niet echt ons ding gevonden.
Voor de meisjes hebben we wel kleedjes gevonden in de C & A maar voor de jongens dus niet...

Groetjes en success iedereen



Britt
4-7-2015
 Meld misbruik21-5-2015 11:17:21

Bij ons zijn de kleertjes ondertussen in orde. Voor de jongen hebben we bij C&A gekocht: een short met hemdje (komt van een andere winkel) en gilet erover. We gaan er dan nog zo'n all stars-achtige schoenen onder doen. Super schattig en stoer!

Voor het meisje hebben we bij H&M een kleedje gevonden.

Ik wou eigenlijk graag leuke, felle kleurtjes, maar dat is het uiteindelijk niet geworden.




Anke
4-7-2015
 Meld misbruik21-5-2015 13:38:21

Wij hebben dat van ons ook gevonden. Voor de jongen ook van c&a en wij gaan ook all stars achtige schoenen. Het begint af te korten, nog 43 dagen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...