Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

familie van mn vriend laten hem in de steek

  8-2-2015 14:11:38
graag jullie mening hierover mn vriend ziet erg af onder het feit dat zn familie van hem niet moeten weten hij is al een keer getrouwd geweest en dan hebben ze zelfs gevochten op zn huwelijk niemand zou dit fijn vinden hij geeft dan tijdje contact verbroken nu had hij ong een jaar geleden terug contact gezocht en hij had het gevoel dat het zou goedkomen en dat hij zou aanvaardt worden in de familie maar niks dus elke keer als hij smsje stuurt naar hen om te vragen of we eens mogen afkomen hebben ze wel altijd een of ander excuus klaar of ze moeten naar karaoke avond of naar bbq of iets anders gepland maar dan ziet hij dat er feestjes zijn bij zn andere broers of zus er is altijd wel iets.het moment dat we ons verloofd hebben geeft zn moeder vlakaf gezegd dat ze ons geen proficiat kan wensen reden zeggen ze dat het zijn 2de huwelijk is sorry maar wat voor domme reden is dat?en hoe moet ik mij voelen ze gunnen precies mn vriend geen geluk nu geeft hij het moeilijk dat er niemand zal aanwezig zijn op onze trouw van zijn kant en hij had al gezegd dat hij geen feest wilt geven hij had zn broer in gedachten voor getuige maar da zal ook niks zijn dus voelt hij zich zo aan de kant gezet sorry voor mn gezaag maar dit moest me even van het hart grtjs

tanja
4-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 603


cindy
8-8-2015
 Meld misbruik8-2-2015 14:25:44

Oei minder leuk natuurlijk. Ik zou ze uitnodigen en dan is het aan hun wat ze ermee doen. Ik weet dit is niet leuk en geeft een wrang gevoel maar dan hebben jullie ten minste jullie plicht gedaan. Dan hoeven jullie u niks te verwijten. Ik hoop dat jullie eruit komen en dat jullie ondanks alles toch een mooie huwelijksdag gaan hebben en gelijk zezeggen jullie moeten met elkaar leven en niet met de familie. Het is jullie geluk. Groetjes



Marloes
4-7-2015
 Meld misbruik8-2-2015 22:59:26

Ik begrijp helemaal hoe je jou voelt!
Wij zitten hier in t zelfde schuitje, de familie van mijne man laat hem ook in de steek. We zijn vorig jaar voor de wet getrouwd met de nodige drama vooraf waar in een fb-berichtje heel droog gemeld werd dat ze niet aanwezig gingen zijn. (om dan enkele dagen voor de dag zelf toch even naar mijne man te bellen dat ze er toch gingen zijn)
Nu trouwen we binnenkort voor de kerk. We hebben met zijn familie geen contact meer sinds november. Mijne man ziet daar ook van af, ook al zegt hij het niet altijd. Maar we hebben ons er zoveel mogelijk bij proberen neer te leggen dat het niet onze schuld is én dat die dag draait om hem, ons zoontje en mij en niemand anders.
Wij genieten van ons geluk en onze liefde en alle mensen die ons geluk elke dag alleen nog maar wat mooier maken. En dat zal zo ook zijn op onze trouwdag!
Ik zou zeggen, geniet van jullie dag, laat je omringen door vrienden en familie die jullie geluk oprecht mee willen vieren, want daar draait het trouwen toch om. En wie weet brengt de tijd wel raad! Ik wens jullie alleszins een prachtige dag toe!
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...