Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

't festijn

  6-2-2015 21:07:52
Hallo bruidjes, heeft er iemand al in de feestzaal 't festijn geweest? De zaal is in Beerzel/Putte. Graag jullie ervaringen
Groetjes Carla

carla
10-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1625


tessa
18-6-2016
 Meld misbruik7-2-2015 21:06:12

hey wij zijn naar deze zaal gaan kijken. De zaal zelf is wel mooi en zeker in orde ook een groot grasveld aan waar eventueel een ceremonie kan door gaan. Reden waarom wij niet voor deze zaal hebben gekozen is echter de ontvangst. Heel onvriendelijk en zelfs een beetje boertig om het zo te verwoorden. Dat is een punt waar wij veel belang aan hechten. maar zoals ik zeg de zaal zelf is in orde. Ze hebben geen standaard menu's of gerechten dus je moet zelf alles wel uitzoeken en beslissen . Maar misschien is dat ook net wat jullie zoeken natuurlijk :)



carla
10-6-2016
 Meld misbruik7-2-2015 21:35:58

Merci voor je reactie. Wij zijn er vandaag geweest en de zaal was idd mooi, ook de tuin was groot genoeg. Bij ons was de ontvangst goed eigenlijk. Wij hebben dus wel voor deze zaal gekozen. Welke zaal is het dan bij jullie geworden?



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik8-2-2015 17:38:23

Ik heb het inderdaad ook al vernomen dat ze daar niet zo vriendelijk zijn..
Toen wij nog op zoek waren naar zalen had ik meer info gevraagd aan hun via mail en ik ben er nog steeds op aan het wachten..
Vanaf dat moment had ik al geen zin meer om met hun af te spreken, als je nog geen mail kan beantwoorden, zit mijn gevoel bij hun niet juist voor mijn huwelijk..



carla
10-6-2016
 Meld misbruik9-2-2015 20:51:24

Oei, ik heb wel reacties gekregen op mijn mails. Persoonlijk heb ik er geen klagen over. Welke zaal hebben jullie gekozen?



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik9-2-2015 22:01:39

Wij hebben uiteindelijk voor Familia in Nijlen gekozen, ik had meteen een goed gevoel als ik daar binnen kwam! Mooie tuin, mooie zaal, supervriendelijke mens! En al mijn wensen zijn voltooid :-D

Ja super dat jij goed ontvangen bent in het Festijn. Het belangrijkste is dat je er zelf een goed gevoel bij hebt! En goed dat ze jou mail wel beantwoord hebben! Want dat geeft natuurlijk de eerste indruk!
Jouw eigen gevoel, is meestal het beste gevoel ;-)



evy
20-5-2016
 Meld misbruik23-3-2015 12:02:22

Hoi, ik ben hier terechtgekomen omdat wij ook op zoek zijn naar een feestzaal in de omgeving van Putte. Iemand toevallig langs geweest bij 't lepeltje in Duffel? Of Lemenhoek in St.Katelijne.Waver? :)



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik23-3-2015 20:20:19

Nee maar wel goeie commentaar over gehoord :-)



evy
20-5-2016
 Meld misbruik24-3-2015 12:36:20

We gaan er donderdag naartoe ('t Lepeltje) en zaterdag naar 't Festijn. Moet eerlijk zeggen: meneer van 't Festijn was via telefoon al niet supervriendelijk... we'll see. Familia is ook gemaild, wacht op antwoord :)



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik24-3-2015 20:04:13

Familia zal wel antwoorden ;-) want dat was een supervriendelijke mens!
Ik ben benieuwd welke zaal het uiteindelijk wordt :-D



evy
20-5-2016
 Meld misbruik30-3-2015 9:39:10

Ik vond 't Festijn alvast een hele mooie zaal aan redelijke prijs. De meneer was best oké, maar ik snap dat hij niet altijd vriendelijk overkomt. Hij is dan ook zelf de kok en misschien niet gewoon om mensen echt te ontvangen? Van de twee zalen die we tot nu toe zagen, is dit momenteel onze favoriet. Al is het spijtig dat hij geen materiaal had om mee te geven (menu's, prijslijsten,...) Dan maar genoteerd :) Nog 2 te gaan :)



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik30-3-2015 20:40:24

Welke heb je al bezocht? En welke ga je nog bezoeken? :-)



evy
20-5-2016
 Meld misbruik31-3-2015 16:23:52

't Lepeltje in Duffel en dan 't Festijn in Beerzel. Vanavond Familia, maar ik zag wel dat we het over 2 verschillende Familia's hebben :) Wij gaan naar Familia in Putte. En dan zaterdag nog naar De Lemenhoek in Sint-Katelijne-Waver. 'k Zal blij zijn als we gekozen hebben en we iets kunnen vast leggen :)



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik31-3-2015 21:33:39

Ah ja maar die van in Putte is inderdaad niet diegene die ik in mijn gedachte heb ;-)
familia in Nijlen ziet er helemaal anders uit :-D

Ik ben benieuwd welke het gaat worden :-)



Liesbeth
17-6-2017
 Meld misbruik5-2-2017 23:30:01

@ Carla, wat was jullie verdere ervaring met feestzaal t Festijn te Beerzel? Verder nog iemand ervaringen met deze zaal?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info