Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dolares petunia haarband -2de hands

  5-2-2015 15:52:49
Hey Ladies,

Ik ben verzot geworden op de haarbanden van dolores petunia, maar helaas liggen de aankoopprijzen boven mijn budget. Heeft iemand zo'n haarband en is die bereid om te verkopen/verhuren?

I'd be eternally grateful!



Carmen
10-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1261


Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik5-2-2015 16:18:21

Ik heb die vraag hier ook gesteld maar geen antwoord gekregen, misschien heb jij meer geluk ;-)

Ik denk dat ik hem uiteindelijk gewoon ga bestellen indien ik er geen mooiere vind in de bruidswinkel



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik5-2-2015 16:30:13

Heb je anders een voorbeeld van wat je mooi vindt of welke model je mooi vindt? Als ik dat (of gelijkaardigs) tegenkom, laat ik je weten!
Want ben momenteel ook in volle zoektocht naar haaraccessoires!

groetjes
Elena



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik5-2-2015 16:35:13

Ja maar de haarbanden van Dolores Petunia vindt je alleen maar etsy.. En dat zijn mensen die eigenlijk geen winkel hebben en die dit op een site te koop aanbieden.

Ze zijn inderdaad zeer mooi maar prijzig! Diegene die ik gezien heb kost al rond de 370 euro maar dan zonder de verzendingskosten en douanekosten, komt vanuit Amerika



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik5-2-2015 16:53:37

Maar zijn er geen andere alternatieven? Zijn er geen winkels die iets gelijkaardig verkopen, mss niet van Dolores Petunia, maar wel in dezelfde stijl?

Dit lijkt er toch al een beetje op, of niet?

http://www.lightinthebox.com/handmade-rhinestone-weddin...

http://www.lightinthebox.com/handmade-rhinestone-weddin...

http://www.lightinthebox.com/handmade-rhinestone-weddin...






jessica
27-6-2015
 Meld misbruik5-2-2015 20:59:39

Ik heb 1 gekocht... Maar twijfel nu. Het is het model Michelle. Heb er zelf 500 euro in totaal met alle verzend en douanekosten voor betaald.
Ik zal in maart beslissen of ik hem weg doe.. Sowieso verkoop
Ik hem na de trouw. Hou jullie op de hoogte.

Groetjes



jessica
27-6-2015
 Meld misbruik5-2-2015 21:02:21

Ps als je hem zeker wilt ga je hem Mss moeten bestellen want het duurt lang.. 2-3 maand. Als je nog kan wachten dan laat ik het je in maart weten. wil eerst een proefkapsel doen. Het is wel een prachtig en indrukwekkend juweel! Ik twijfel gewoon of het niet te veel zal zijn met men kleed. Die al behoorlijk druk is.



Jolien
13-6-2015
 Meld misbruik5-2-2015 23:56:25

Ik heb in augustus besteld en het juweel ligt nu bij de douane in Belgie :) Dus zeker op tijd bestellen... Ik heb ook het model Michelle en zal het juweel misschien verkopen na onze trouw, maar nog niet zeker :)



Carmen
10-5-2015
 Meld misbruik6-2-2015 9:48:33

Hey Jessica, laat zeker weten indien je toch van gedacht verandert.
Tot na jullie (Jolien en Jessica) trouw wachten is geen optie voor mij aangezien ik zelf eind mei trouw.

Bedankt voor all informatie!

Grtjes



jessica
27-6-2015
 Meld misbruik8-2-2015 14:58:23

Ik heb besloten. Ik zal het Haarjuweel verkopen. Het past niet bij men kleed..
Wie is er geïnteresseerd? Nooit gedragen..
Ik heb er 500 euro voor betaald. Doe gerust een bod ..
Indien interesse
Thanks! X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...