Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Advies schoenen

  5-2-2015 9:02:55
Hey dames,

Ik zou graag jullie advies hebben over de keuze van schoenen :)
Mijn kleed is ivoorkleurig, van Ladybird. Nu had ik graag schoenen van Clarks gehad, omdat ik die heel gemakkelijk vind.

Ik dacht dat ik niet zo veel eisen had voor schoenen, maar toch blijkt de zoektocht niet simpel te zijn.
Ik wil graag dat de schoenen een bandje hebben rond de enkel, omdat ik ze een ganse dag wil aanhouden en ik vind dat persoonlijk net iets comfortabeler dan gewone pumps. En ze moeten een hoge hak hebben (minstens 6cm) want ik ben nogal klein :)

Tijdens mijn zoektocht heb ik ontdekt dat het heel moeilijk is om witte pumps met een bandje te vinden.
Ik heb op de website van Clarks schoenen gevonden die ik wel leuk vind, maar het zijn beige.
Nu twijfel ik of dit wel zal passen onder een lang ivoor kleed.
Dit zijn ze: http://www.clarks.nl/p/26108615

Dus hierover had ik graag jullie mening gehad!
Indien jullie andere merken weten waar ze witte pumps met bandje hebben, die comfortabel zitten, laat gerust weten.

Alvast bedankt voor jullie adviezen ;)

Inge
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2037


Nele
15-5-2015
 Meld misbruik5-2-2015 9:17:59

Hallo Inge,

Ik had net hetzelfde probleem !! :)
Helaas geen schoenen van Clarks (of Tamaris) gevonden die aan bandje rond de enkel hadden, mijn hart konden bekoren en bij men jurk zouden passen...

Dus ik dacht "we doen ne keer zot, wie ziet er nu mijn schoenen onder mijn lang kleed..." en ik kocht me deze http://www.torfs.be/marco-tozzi-beige-pump-156789 :)

Zalige schoenen, écht !! :)
Ok, de kleur is niet de kleur van men kleed. Maar eerlijk, witte schoenen zou ik na onze trouw wellicht nog amper dragen. En deze draag ik ongetwijfeld wel héél vaak, ik ben er zot van :)
Ik heb eerst nog een tijdje gezocht naar blauwe schoenen, voor de "something blue", maar dat is precies even moeilijk als witte... dus ik doe echt ne keer zot, en heb schoenen met een gouden glittertje... én een bandje ! ;)

Succes alvast met jouw zoektocht !!



Brenda
29-8-2015
 Meld misbruik5-2-2015 10:25:03

Hey Dames

Van waar komen jullie?
Ik heb mijn trouwschoenen van http://www.elsacolouredshoes.com/nl/home
en daar vind je ook veel schoenen met open bandje
Ik ben alvast tevreden met mijn trouwschoenen van elsacolouredshoes

Groeten Brenda



petra
17-7-2015
 Meld misbruik5-2-2015 12:16:32

Ik heb gekleurde schoenen onder mijn kleed. Leuk detail vind ik ☺



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik5-2-2015 14:59:03

Ja, ik volg Petra (opnieuw... haha).

Hier zijn de schoenen in hetzelfde kleur als de rest van mijn accessoires.
Ik had trouwens ook mijn schoenen voor al de rest... Tja...

Hopelijk vind je snel je 'goesting'!




Inge
22-8-2015
 Meld misbruik5-2-2015 15:25:18

Oké bedankt dames! Fijn te horen dat niet iedereen voor de klassieke witte schoenen gaat ;)
Ik ga vanavond eens gaan rondkijken of ik iets vind.



petra
17-7-2015
 Meld misbruik5-2-2015 15:44:01

Mijn schoenen hebben ook de kleur van de rest van de accessiores @sjoeke. Alsook komt die kleur in de zaalversierig, bedankjes uitnodigen boeket enz terug. Google maar eens gekleurde schoenen onder trouwkleed ,ziet er leuk uit



petra
17-7-2015
 Meld misbruik5-2-2015 15:45:54

Na veel winkels gedaan te hebben heb ik online noë pumps besteld die hebben pumps in 80 verschillende kleuren en zouden heel comfortabel zijn.



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik5-2-2015 15:59:21

haha, Petra, hier ook!
De kindjes hun acc, mijn acc, de das van bruidegom, mijn schoenen (en handtas, misschien niet voor dag zelf, maar dan voor erna he... elk excuus is goed om handtassen te kopen ), de uitnodigingen, de hartjesparaplu, de taart, de bedankingen, het papier voor het gastenboek, de koudenband... enz...
Allemaal oud-roze! En het begon allemaal met mijn schoenen... Dit zijn de mijne: wel dus vorig jaar op den bots in een winkel in Blankenberge gekocht. Ze eerst nog laten staan, maar de dag daarna terug gekeerd...

http://www.labottega.be/schoenen-schoenen/artikel_2014101051.aspx







petra
17-7-2015
 Meld misbruik5-2-2015 18:18:20

Mijn kleur is donker turkoois/petrol ☺. Bij de kids en het ventje gaat de kleur zeker ook ergens terugkomen😉



Ines
2-7-2016
 Meld misbruik5-2-2015 18:42:47

Hey,

je kan ook gewoon gaan voor een witte of zilvere schoen van rainbow club en deze nadien laten kleuren naar iets wat je wel nog meer afdraagt of mooi vind
Vriendin had er ook met bandje rond haar enkel en ze zouden supermakkelijk en comfortabel zijn.




petra
17-7-2015
 Meld misbruik7-2-2015 22:52:59

Heb je de schoenen gevonden ondertussen inge?



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik9-2-2015 7:51:04

Hey Petra,

Ik heb er gevonden! Hier mijn verhaal:

Ik had op deze site al veel goede dingen gelezen over de winkel Van Loock in Zandhoven. Ben daar afgelopen weekend dan ook eens gaan kijken.
Wat een speciale ervaring :D
Je moet een nummertje nemen zoals bij de slager, en iedereen wordt persoonlijk geholpen. Geen wonder dat de schoenen daar zo duur zijn!
Mijn verkoopster vroeg eerst wat ik juist wou en dan ging ze achter in het magazijn verschillende schoendozen halen met schoenen die mijn "eisen" hadden (een hoge hak en een bandje).
Ik heb vrij brede voeten, en de meeste schoenen zaten voor mij persoonlijk niet zo comfortabel.
De vrouw was ondertussen al opnieuw in het magazijn andere maatjes gaan halen, maar niets dat voor mij echt de perfecte schoen was.

Toen zei ze dat ze nog 1 modelletje had staan, maar dat het niet de typische trouwschoen was. Ze kwam ermee terug, ik had ook niet meteen het "waaw-gevoel", maar toen ik ze aandeed zaten ze echt wel heel gemakkelijk.
Ik vind comfort echt heel belangrijk voor schoenen, zeker op mijn eigen trouwfeest en ik heb ze meteen gekocht :D
Dit zijn ze:
https://www.pinterest.com/pin/72761350206638584/

Toen ik ze aan mijn mama toonde, zei ze dat ik een hele mooie keuze gemaakt had, en dat ze perfect bij mijn kleed zouden passen.
Mijn kleed heeft een open rug, en dat is van vorm een beetje zoals het open gedeelte in de schoen. Ik had het zelf nog niet eens gezien :)

Dus: schoenen gevonden! Ikke heel blij :)



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik9-2-2015 9:14:26

Oe, klinkt fantastisch!

Ik vind ze alvast tof, de gekozen schoenen! :-)




petra
17-7-2015
 Meld misbruik9-2-2015 11:56:38

Leuke schoenen!



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik9-2-2015 12:51:39

Bedankt dames!



Nele
15-5-2015
 Meld misbruik9-2-2015 12:58:37

Toffe schoenen Inge ! :)

en leuk ook om te horen dat ze daar zo'n persoonlijke service hebben. Dat kan altijd goed van pas komen voor andere bruidjes !! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...