Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau getuigen ...

  3-2-2015 15:12:02
hoi
Wij zijn nog op zoek naar cadeau's voor onze getuigen. Maar ik geraak er niet precies aan uit welke richting ik zou uitgaan en welke prijs ik er zou aan hangen. Het mag uiteraard iets kosten maar wij hebben elk twee getuigen dus wil ik het wel binnen de perken houden. Dus vraag ik me af wat hebben jullie gegeven? of hebben jullie ideetjes?

Joke
30-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1298


leen
27-9-2014
 Meld misbruik3-2-2015 21:34:00

Een fototegel met een mooi persoonlijk tekstje op...



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik3-2-2015 23:14:39

Ik zit ook met dezelfde vraag.. Is zo moeilijk omdat onze getuigen jonge mensen zijn met kinderen en ik denk nu niet dat ze van ons een foto gaan ophangen.. Dus dat vind ik dan ook weer verloren geld.



Bianca
13-8-2016
 Meld misbruik4-2-2015 10:08:19

Omdat onze getuigen best veel schrijven (klinkt zo stom ;)), dachten we aan een luxe pen (bvb type Montblanc) in een mooie doos met gravering maar zijn er zelf ook nog niet helemaal uit



Melissa
16-7-2016
 Meld misbruik4-2-2015 13:46:26

Onze getuigen zijn beide wielrenners/ crossers :) Wij geven dus een beker met daarop wil je mijn getuige zijn :p



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik4-2-2015 13:52:20

Ik herken het probleem!
Weet je, ik wil ook zo iets persoonlijks geven... Het is niet omdat ik mijn ene getuige dat koop dat ik de andere dat dan ook wil kopen...
Ik vind het ook heeeeeeeeeel moeilijk!



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik4-2-2015 14:12:27

Ik ga ook op bruikbare cadeau's en het mag wel wat kosten, nu zijn mijn 2 getuige beiden gek op accessoires, dus ik ga hun beiden een horologe kopen van Michael kors.

Het is iets wat hun vooral echt bij blijft, en het is ook nog eens bruikbaar...
Aan een foto, of een schilderij of iets dergelijks hebben ze niets, en een bongobon vind ik eerder een cadeau voor een verjaardagsfeest...
Uiteindelijk wil ik een cadeau afgeven dat hun voor altijd aan onze dag laten herinneren en aan de rol die zij hebben gespeeld!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...